E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #15917  door MetallicatTim
 
Hallo allemaal,

Ik ben Tim Mingers, woon in Zuid-Limburg met mijn vriendin en 3 katten ;)
Ik beheer E30Fansite.nl en de BMW E30 Club Nederland. Ook organiseer ik de E30 Summer Meet, dit jaar alweer voor de 10e keer 007

Ik rijd een 325i M-Tech II met Natur leren sportinterieur.16" BBS RS, Hartge uitlaat/vpb etc. etc.
Ik heb de wagen iets meer als 10 jaar nu ( 11-02-2006 ) en stop er alles in wat ik kan.
Het onderstel is al geheel vervangen, elk schroefje, moertje en rubbertje is nieuw, wat niet nieuw kon is gestraald, verzinkt en gecoat. Zit nu een Bilstein B12 kit onder, maar wellicht dat ik hem aan de voorkant nog iets ga verlagen.
Verder zit er een gereviseerde bak onder, koelsysteem is nieuw en de lijst van nieuwe onderdelen is eigenlijk te lang om op te noemen.

Na een inbraak een paar jaar terug heb ik wat verzekeringsgeld ontvangen, daarvan heb ik o.a. het interieur opnieuw laten bekleden en een nieuwe ICE gekocht. De bedoeling is om hem z.s.m. opnieuw (fatsoenlijk) te laten spuiten.
Optielijst:
- 16" 7,5J en 9J BBS RS001 velgen
- 3e Remlicht
- ABS
- Alpine CDE-136BT autoradio
- Audio: Celestra DA2K monoblock + RE Audio SE12 woofer + DLS Pro RCA-kabels
- Audio: Celestra FA 475x 4 channel
- Binnenspiegel met leeslampjes
- BMW Brandblusser 1L
- BMW Jerrycan 9L
- BMW Looplampje
- BMW Natur Muntenbakje
- Centrale vergrendeling met afstandbediening
- Check Control
- Cruise Control met vertragingsfunctie
- Elektrische buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Groen warmtewerend glas, voorruit met groene band
- Hartge Spruitstuk, RVS middenpijpen en Hartge RVS Einddemper
- Hartge Veerpootbrug
- Klapraampjes shadowline
- Koplamphoogteverstelling
- Mistlampen
- Motorkapisolatie Diesel/M3
- M-Tech II instaplijsten
- M-Tech II spoilerpakket + M-Tech II Stuur
- Natur Hoedenplankspeakers uit het BMW Soundsystempakket
- Natur Hoedenplank met zonnerollo
- Natur leder pook- en handremzak
- Natur Leder Sportinterieur + Stoelverwarming + Middenarmsteun en kopsteunen ( Achterbank ) + leren deurpanelen
- OBC 2 met Wegfahrsperre/Alarm
- Originele BMW Verbanddoos
- Spiegeldriehoek tweeters
- Stuurbekrachtiging
- Verlichte M-Tech Pookknop
- Verwarmde ruitensproeiers
Maar genoeg tekst, ik weet dat jullie foto's willen zien!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De audio moet nog aangepast worden, beetje mooier verwerkt worden in de kofferbak, dit was eigenlijk tijdelijk maar zit er inmiddels ook alweer een tijdje in hehe
Afbeelding

Hartge spaghetti spruitstuk met Ceramix behandeling.
Afbeelding

Vervolgens een RVS tussenpijp gemaakt die op de Hartge RVS einddemper aangesloten is.
Afbeelding

Afbeelding


Ben er ook ontzettend trots op! Op Bimmerfest16 werd dat nog een beetje bevestigd:
Afbeelding
 #15919  door Theo
 
Hee, een bekende Nederlander op het forum, altijd leuk.

Ik ben niet van de organisatie hier, maar aangezien er ook E36's en zelfs Audi's en Mercedessen worden gedoogd, zal een knappe E30 ook wel welkom zijn.

Bovendien is een E30 eigenlijk gewoon het kleine lelijke broertje van de E34 :mrgreen:
 #15923  door epmans
 
hé Tim ook hier!

Leuk dat je ff foto en info komt delen, ziet er goed uit zeg.
 #15926  door MetallicatTim
 
Theo schreef:Hee, een bekende Nederlander op het forum, altijd leuk.

Ik ben niet van de organisatie hier, maar aangezien er ook E36's en zelfs Audi's en Mercedessen worden gedoogd, zal een knappe E30 ook wel welkom zijn.

Bovendien is een E30 eigenlijk gewoon het kleine lelijke broertje van de E34 :mrgreen:
Haha, grapjas :P

Ik heb contact gehad met het beheer en toestemming gevraagd ;)
 #15930  door ivo
 
Welkom hier met je E30, mijn favoriete kleur gewoon zonder twijfel dat Malachit...
 #15933  door Coach
 
Theo schreef:Bovendien is een E30 eigenlijk gewoon het kleine lelijke broertje van de E34 :mrgreen:
Hoezo het lelijke broertje!

Welkom hier, Tim. Ik begrijp hieruit dat je de aanschaf van een E34 overweegt en om te beginnen ben je lid geworden van dit forum.
Mijn E30 en E36 'staan' hier ook op het forum en Theo is altijd een beetje gemeen tegen de nieuwelingen.
 #15939  door Theo
 
Coach schreef: en Theo is altijd een beetje gemeen tegen de nieuwelingen.
Met dik 26.000 posts op zijn eigen forum denk ik dat Tim wel tegen wat pispraat kan, bovendien denk ik dat hij mij onderhand ook wel kent. Dat hoop ik uiteraard wel, want ik ben altijd graag dikke vrinden met dit soort 'forum-zwaargewichten' :mrgreen:

Een E30 is een E34 voor jongelui en voor ouderen die maar niet uit de ontkenningsfase geraken, ik heb er zelf ook een ;)
 #15940  door MetallicatTim
 
Theo, ik zou niet weten wat ik zonder je geweldige verkooptopics zou moeten! :mrgreen:
Die klik ik echt als eerste aan als ik er een voorbij zie komen haha
 #15945  door Coach
 
Theo schreef:
Coach schreef: en Theo is altijd een beetje gemeen tegen de nieuwelingen.
Een E30 is een E34 voor jongelui en voor ouderen die maar niet uit de ontkenningsfase geraken, ik heb er zelf ook een ;)
Oh, is dat het. Bedankt he!
 #15953  door MemphisBmw
 
Welkom Tim, Zeer mooie E30.. Blijft een van mijn favoriete modellen en zeker een Coupe!

Dan hebben wij elkaar zeer zeker gezien(gesproken weet ik niet zeker meer), was 1 van de juryleden die je auto heeft beoordeeld op de Show & Shine :oops: :mrgreen: 8-) Welverdiend al zeg ik het zelf.

Ik hoop je op een van onze volgende meetings te spreken.