E34Forum.nl

 #16686  door Alex Kroeze
 
Erik.

Ik heb net even rechts gezeten en Harald laten rijden en het komt dus echt van de linkerkant.

Vincent.

Ik had er nog niet over nagedacht maar het zou toch best een optie kunnen zijn.We gaan er naar kijken.

Alex
 #16691  door epmans
 
Goed bezig, alles uitsluiten.

Ik kwam nu online omdat mij dat pompje ook in gedachte kwam. Vincent thump up.
Ik kan me in het interieur geen rondraaiend ding bedenken, en al helemaal niet links vh stuur. Dus dat pompje zit er dan wel in de buurt.
 #16692  door Vincent
 
Het waterpompje is trouwens heel makkelijk uit te sluiten zonder uit te bouwen. Trek het stekkertje eens los. Is een tweepolig plat stekkertje in de buurt van de kachelkraan. Zie op onderstaand plaatje het stekkertje wat schuin op de twee koelslangen lijkt te liggen.

Afbeelding
 #16696  door Alex Kroeze
 
Bij een V8 zit die stekker bovenop en is 3 polig zover ik kan zien.Die er maar eens afgehaald en dan rij ik zo maar naar huis om te proberen.Ik neem aan dat dit verder geen kwaad kan.Waarvoor zit dat daar eigenlijk?

Alex
 #16697  door Vincent
 
De driepolige ronde stekker is van de kachelkraan. Dat is wat anders. Het moet een platte tweepolige stekker zijn.
 #16702  door Alex Kroeze
 
Hallo.

Toch is het geluid wel verminderd nu die er uit is maar weg is het nog niet.Ik zie die stekker van de pomp zo niet zitten.IK zal daar zaterdag wel even goed naar kijken.

Alvast bedankt voor de reacties.

Alex
 #16707  door Cees
 
is het geluid bij een bepaalde snelheid te horen
en weet je zeker dat het bij de motor weg komt
is het niet een sier strip of de paravan die trilt bij bepaalde snelheid
die vanwege je sticker gebeuren misschien niet goed zijn bevestigt
 #16710  door Bart Jansema
 
Cees schreef:is het geluid bij een bepaalde snelheid te horen
en weet je zeker dat het bij de motor weg komt
is het niet een sier strip of de paravan die trilt bij bepaalde snelheid
die vanwege je sticker gebeuren misschien niet goed zijn bevestigt
Ik heb dat een keer gehad met de ruitenwisser dat die er niet meer netjes tussen zat. Ook lawaai en als ik ruitenwissers aan deed was het weg. De ruitenwisser zat niet meer goed in de houder.... in de wasstraat gebeurt toen
 #16711  door Alex Kroeze
 
Dat zou ook nog kunnen al denk ik nog steeds is wat ronddraait en dan ergens tegen aan slaat.Vanmorgen was het met de stekker van de kachelkraan af duidelijk te horen.Ik zal zaterdag alles eens goed nakijken.

Alex