E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #17153  door LemmwnsB89
 
Ik ben Bart, kom uit Limburg vlakbij de Nederlandse grens. En na een reeks e39's gehad te hebben heb ik nu een e34 525Tds aangeschaft. Wagen is uit 95 en afkomstig van de eerste eigenaar met 170.000km. Hoop dat ik van deze evenveel plezier ga hebben als van de e39.


Mvg
 #17156  door Ruck
 
Welkom Bart op het forum hier. Een e34 diesel met 170.000km, netjes!
Daar zul je nog veel plezier aan beleven.

Nu ben ik wel benieuwd naar de foto's. We zijn hier dol op foto's :D
 #17175  door easy rider
 
Welkom Bart,

Veel plezier op het forum.
 #17192  door Coach
 
Mooi, zo'n tds met weinig km's. Heb een touring gehad en dat was echt een heerlijke wagen! Veel plezier ermee!
 #17195  door LemmwnsB89
 
Ja inderdaad, van een oude man 94j oud kunnen kopen. Altijd garage onderhouden, alle facturen enzo aanwezig.
En hij is in sorrentblau metallic. Zou de wagen wel ietsje willen verlagen + bbs velgen 16/17inch. Ook laten chippen ofiets. Ik mis namelijk wat koppel..
Zal deze week wat foto's maken ;)


Grtz
 #17210  door MemphisBmw
 
Welkom op het forum Bart.

Foto's van de E34 zien wij graag tegemoet. :D 8-)

Een E34 uit '95 met zulke kms is zeldzaam! Veel plezier ermee en wie weet zien we jouw nog op een (sleutel)meeting.

Mocht je nog wat koppel willen zou ik even contact opnemen met Easy Rider voor Puur Plantaardige Olie. Hij kan je hier meer over vertellen!
Ik gebruik het ook sinds een aantal maanden in mijn E36 325TDS(Ja je leest het goed,een E36) Motor gaat rustiger lopen,krijgt meer koppel en gaat minder verbruiken(mits je je rechtervoet onder controle kan houden :oops: :mrgreen: )
 #17216  door LemmwnsB89
 
MemphisBmw schreef:Welkom op het forum Bart.

Foto's van de E34 zien wij graag tegemoet. :D 8-)

Een E34 uit '95 met zulke kms is zeldzaam! Veel plezier ermee en wie weet zien we jouw nog op een (sleutel)meeting.

Mocht je nog wat koppel willen zou ik even contact opnemen met Easy Rider voor Puur Plantaardige Olie. Hij kan je hier meer over vertellen!
Ik gebruik het ook sinds een aantal maanden in mijn E36 325TDS(Ja je leest het goed,een E36) Motor gaat rustiger lopen,krijgt meer koppel en gaat minder verbruiken(mits je je rechtervoet onder controle kan houden :oops: :mrgreen: )


Ja ben zeer blij met de aankoop. En heb ook een e36 325Tds gehad, ook een zalige wagen. Maar dan zal ik binnenkort eens contact opnemen met Easyrider. Is het niet beter om altijd met dezelfde merk en type olie te rijden?

Mvg
 #17222  door ivo
 
Welkom op het forum!
 #17333  door MemphisBmw
 
LemmwnsB89 schreef:
MemphisBmw schreef:Welkom op het forum Bart.

Foto's van de E34 zien wij graag tegemoet. :D 8-)

Een E34 uit '95 met zulke kms is zeldzaam! Veel plezier ermee en wie weet zien we jouw nog op een (sleutel)meeting.

Mocht je nog wat koppel willen zou ik even contact opnemen met Easy Rider voor Puur Plantaardige Olie. Hij kan je hier meer over vertellen!
Ik gebruik het ook sinds een aantal maanden in mijn E36 325TDS(Ja je leest het goed,een E36) Motor gaat rustiger lopen,krijgt meer koppel en gaat minder verbruiken(mits je je rechtervoet onder controle kan houden :oops: :mrgreen: )


Ja ben zeer blij met de aankoop. En heb ook een e36 325Tds gehad, ook een zalige wagen. Maar dan zal ik binnenkort eens contact opnemen met Easyrider. Is het niet beter om altijd met dezelfde merk en type olie te rijden?

Mvg
Is ook een zalige wagen :D
In de motor gooi ik Shell Rimula R4 met TSL toevoeging, dit op aanraden van Easy Rider, neem niks anders meer!
De mix(PPO) word in de tank bij gegooid, rijd momenteel op 20% mix! Rijd heerlijk, rookt veel minder dan andere TDSen en ruikt een beetje naar een frituurpan!