E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #21501  door Machiel
 
Klinkt heel goed! Jammer dat het stuur aan de verkeerde kant zit. :lol:

137 dzd kilometer: wauw!
 #21503  door Blackthunder
 
Zo, dat is een gaaf exemplaar! En nog lekker in de opties ook, veel plezier er mee! 8-)
 #21504  door danny-ex-touringE34
 
Gefeliciteerd met deze aanwinst!! Klinkt allemaal er goed. Dacht eerst dat je de foto spiegelbeeld had geplaatst, maar het is een rechtsgestuurde uitvoering. Is daar een speciale reden voor?
Veel plezier van en met deze auto. Groeten, Danny
 #21505  door Bo652
 
Ik heb er best wel wat plannen mee, maar enkel periode correcte aanpassingen! Mijn excuses aan de puristen onder ons

- M5 Grey Hurricane interieur (Wagen heeft een grijs dashboard/vloermatten alsook Mtech stuurwiel, dus dat zal er zo uitzien als onderstaande foto)
Foto is geplaatst als voorbeeld zo als hij de binnenkant wil hebben en is dientengevolge niet zijn eigen auto! :mrgreen:
Zijn auto staat er boven.
 #21507  door Ward.
 
Het gaat wel degelijk om een linksgestuurd exemplaar zoals hierboven aangehaald :D

Het plaatje spiegelen doet wonderen!

Afbeelding
 #21512  door Ruck
 
Sow! Wat een update! Even een paar auto's erbij. Netjes! 8-)
Ward. schreef:Het gaat wel degelijk om een linksgestuurd exemplaar zoals hierboven aangehaald :D

Het plaatje spiegelen doet wonderen!

Afbeelding
Nu kloppen de tellerplaten niet meer :mrgreen:
 #21514  door ivo
 
De tellerplaten kan je aan wennen, de bediening van de pedalen wordt meer een uitdaging :mrgreen:
 #21522  door I///M-fan
 
Gefeliciteerd!

Frankfurt is niet bepaald om de hoek maar het heeft zich geloond voor jou. 137.000 km... :o

Maar die 520 met dat Hurricane interieur heb je ook nog begrijp ik?
Dat je dat maar hoeft om te bouwen? Prachtig !!!
 #21666  door Ward.
 
I///M-fan schreef:Gefeliciteerd!

Frankfurt is niet bepaald om de hoek maar het heeft zich geloond voor jou. 137.000 km... :o

Maar die 520 met dat Hurricane interieur heb je ook nog begrijp ik?
Dat je dat maar hoeft om te bouwen? Prachtig !!!
Klopt, de blauwe 520i was tot dit weekend in mijn bezit.
Alvorens deze verkocht werd heb ik uiteraard het interieur gedemonteerd! Binnen gedaan voor een reiniging, als ik de set terug heb dan zet ik hier wel enkele foto's.

Vrijdag is de 525 probleemloos door de keuring geraakt. Dat is ook al in orde!