E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20434  door epmans
 
Coach schreef: Wat bedoel je daarmee.... :x
.
Ik bedoel er niks mee, maar ik zie m alleen aan de buitenkant bezig. Ik vind buitenkant leuk dat die schoon is, maar eigenlijk meer voor een ander, ben zelf meer een interieur mens omdat ik daar tenslotte zit.
 #20435  door Coach
 
Oke dan... Dacht dat een impliciete verwijzing naar een zwaar vervuild interieur was... :D
Wat overigens ook best mee valt, maar nu moest ik het echt wel even doen.
 #20452  door Coach
 
grootse plannen voor vandaag: het hifi-systeem inbouwen.
Afbeelding

Maar, dat viel een beetje tegen. De oude audio kabelboom moet er namelijk eigenlijk uit en de nieuwe er in. Met name voor de aansluiting van de versterker
Afbeelding

Aangezien ik het niet zelf doe, maar door Remco zou laten doen, wilde ik hem dat niet aan doen. Er moet dan zoveel gedemonteerd worden dat hij een (halve) dag bezig zou zijn. We beperken het maar tot de tweeters in de deuren en de cd-wisselaar.
Helaas missen we deze klemmetjes
Afbeelding
Die zijn om de tweeters vast te zetten, dus helaas, dat ging ook niet.

Verder kwamen we dit tegen:
Afbeelding

Alle houders van de clips waren los, op twee na. Dus we moesten eerst weer gaan lijmen. Iemand anders had al geprobeerd om - zoals gebruikelijk - het paneel er met geweld in plaats van beleid af te halen, dus er zaten wat zwakke plekken. In ieder geval is het weer gelijmd en het zit weer zoals het hoort.
 #20456  door Ruck
 
volgens mij is dat wel een hels karwei! alles wordt weer als nieuw aan deze auto 8-)
 #20464  door Bart Jansema
 
dannytouringE34 schreef:En dat plakfolie op de deur, tegen vocht: nog bruikbaar of breng je dat ook nieuw aan? Groeten, Danny
Dat heb ik ooit keer weg gegooid en nooit last van gehad sommigen zeggen dat voor water is maar daar heb je ja raamrubbers voor!
 #20465  door Coach
 
dannytouringE34 schreef:En dat plakfolie op de deur, tegen vocht: nog bruikbaar of breng je dat ook nieuw aan? Groeten, Danny
Alles zit er nog op, zoals het geleverd is. Dat isolatieschuim is ook nog helemaal intact.
 #20467  door Theo
 
Bart Jansema schreef: Dat heb ik ooit keer weg gegooid en nooit last van gehad sommigen zeggen dat voor water is maar daar heb je ja raamrubbers voor!
Dat plastic zorgt ervoor dat je deurpanelen niet wegrotten.
 #20468  door Coach
 
Er zijn hier typetjes die mijn huidige velgen niet bij de auto vinden passen. Omdat ze eigenlijk voor een E39 zijn.
Nu zag ik deze - in Friesland uiteraard weer - en die leken mij niet duur.
https://link.marktplaats.nl/m1168098916" onclick="window.open(this.href);return false;
Schermafbeelding 2017-06-06 om 19.09.01.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 28