E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #19683  door martijn76
 
As vrijdag ga ik mijn nieuwe projectje ophalen..
Wat eigenlijk een R65/80/100/K100 zou zijn, is ineens een Moto Guzzi 1000SP uit 1979 geworden, wat er qua motorblok eigenlijk nog bruter uitziet 8-) . Ik was op slag verliefd.
Ik ga niks doen wat niet teruggedraaid kan worden, mochten ze ineens van goud blijken te zijn.
20161219_121212kl.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #19686  door Theo
 
Alweer een leuk ding, ik ben gek op ouwe troep, goeie kleur ook. Zo'n Italiaanse (toch?) 1000cc Guzzi geeft rake klappen als hij het doet ;)

Leuk detail vind ik dat de foto van de Moto Guzzi de naam 'geen BMW' heeft gekregen.
 #19688  door martijn76
 
Als hij het doet? Tis geen Ducati :D
Die V-twin klinkt inderdaad erug lekker, rijdt nog vlot ook.
Ik heb al genoeg leuke spulletjes gezien om hem nog leuker te maken, het is alleen jammer dat het allemaal geld kost. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik geen haast heb...
 #19700  door ivo
 
Die Guzzi's doen het vaker en beter dan die oude Duc's...... ze werden niet voor niets gebruikt bij de officiële diensten als defensie en politie.
 #20747  door martijn76
 
martijn76 schreef:Als hij het doet? Tis geen Ducati
...
Ahum...
Na een paar rondjes op de Guzzi wist ik zeker dat dat hem niet ging worden, ik voelde me gewoon niet prettig op de fiets.
Waar ik wel meteen aan was verkocht na een paar kilometer (of eigenlijk al nadat de motor gestart werd :D ) is dit:
Haventour.jpg
Wat een gave fiets, rijdt heel anders dan de BMW. De eerste rotonde ging ik bijna rechtdoor de stoep op, maar eenmaal gewend rijdt ie echt super. Bijna 25 jaar oud, eerste Superbike en met recht een youngtimer. En veilig, men weet dat ik er aan kom...
Oh ja, mijn eerdere opmerking slaat natuurlijk helemaal nergens op, da's duidelijk ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20748  door ivo
 
Dat is genieten! Lekker klapperen met die Duc :D

Heb eens op een 888 van een maat van me gereden, dat was euhmmm.... een beleving hahaha :lol:
 #20749  door Theo
 
Ik vind die rinkelende droge koppeling bij stationair draaien altijd wel grappig, voor de rest een ontzettend cool, agressief en eigenwijs rotding 8-)

Leuke aanwinst Martijn, nu nog iets met een tweetakt erbij hè.
 #20752  door epmans
 
ja dat zijn de brommers!! gaaf hoor.
 #20753  door martijn76
 
Thanks.
Tja, die klappen uit die Termignoni's zijn heel erg verslavend, net als het schakelen met die rinkel van de koppeling tussendoor, de bochten.. eigenlijk alles.. 8-)
Ik zag hem staan op de site van vdB, na een paar weken twijfelen toch langsgegaan en net op tijd bleek achteraf. Na aankoop werd verteld dat de koper van een 888 deze wel als reserve erbij wilde hebben voor onderdelen, maar ik net iets eerder was.
Erg opvallend is de reactie van mensen op de Ducati, bij elke tankstop/break stapt er wel iemand even op me af heen om wat te zeggen van de motor. Tot nu toe alleen gasten, da's dan weer een beetje jammer :) .
Het lastigste is nu het kiezen, ga ik met de 11S of de Duc, wat een luxe.
 #20787  door Wessie
 
Mooi ding hoor zeker incl de Termignoni's eronder. 8-)
Lekker oldskool.

Hier komen er ook nog 2 ooit.
Ik heb de baby duc al in de vorm van een Aprilia RSV Mille en me meissie wil een Monster.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10