E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #20798  door martijn76
 
Da's wel leuk, allebei een Duc.
Die van mij vindt Ducati's(en alle andere sportmotoren) spuuglelijk... 'Het frame lijkt wel zo'n rek in het theater waar lampen aan opgehangen worden'
Na ja, van andere dingen heeft ze weer wel verstand :D
Zo'n Mille zal ook vast lekker sturen.
 #20799  door Theo
 
martijn76 schreef:'Het frame lijkt wel zo'n rek in het theater waar lampen aan opgehangen worden'
Daarmee heeft ze wel een punt:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20813  door martijn76
 
De titel krijgt een vervolg, zaterdag meer...
 #20838  door Wessie
 
De Mille stuurt zeker goed.
Ben benieuwd qat je zaterdag weer uit de hoge hoed tovert 8-)
 #20839  door Theo
 
Martijn kennende zal het wel zoiets worden:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20841  door martijn76
 
Die fietsen vind ik mooi om naar te kijken, maar om te rijden toch liever een modernere motor.
De nieuwe aanwinst heeft ruitenwissers.. (kom maar op met de leuke foto's :D )
 #20845  door Theo
 
martijn76 schreef:Die fietsen vind ik mooi om naar te kijken, maar om te rijden toch liever een modernere motor.
De nieuwe aanwinst heeft een ruitenwisser
Dan gok ik op een C1
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20859  door martijn76
 
Inmiddels staat de nieuwe aanwinst in de garage, ben er weer helemaal blij mee.
Het doel was oorspronkelijk om iets kleins en goedkoops te gaan rijden, maar eenmaal zittend in een Toyo of Honda valt dat toch erg tegen als je Duits gewend bent, of Zweeds wat dat betreft.
Ineens de Compacts in het vizier, twee bekeken die toch net iets te smoezelig waren en toen zag ik wat slechte foto's van een zwarte Compact die Techno Violet zou moeten zijn, echt hele slechte verkoop foto's(gelukkig ;) ).
Maar, in de gegevens was te zien dat het een auto van de eerste eigenaar betrof en minder dan 130k gelopen.. Dat kan toch niet, dacht ik, jawel dat kan!
Dinsdag bekeken, vanmiddag na het eten van een overheerlijke Bosche Bol is de auto naar huis gegaan, hopelijk blijft ie ook hier weer minimaal 19 jaar.
Hij moet nodig gewassen en echt gepoetst worden, de zwarte strips ontdoen van restant wax en het half lederen interieur moet ingevet worden, maar ondanks dat is het nu al een hele nette auto.
Boekjes, rekeningen en de aankoopbon uit 1997 zit er bij, gaaf toch.
Voor mij is het een e30+, hetzelfde onderstel, in het interieur wat items die zo overgenomen zijn van de e30, luxer en qua handeling net iets robuuster.
Voor nu even deze foto, van de week maar eens poetsen en kijken hoe dat uitpakt.
318Ti 1998.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10