E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #18349  door martijn76
 
Mijn zoektocht naar een mooie motor is voorbij.
Ik wilde absoluut geen rooie... :mrgreen:

BMW R1100S.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door martijn76 op 20 jul 2018, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 #18350  door Coach
 
Nice! Lijkt me ook wel wat, maar dan zo'n old school BMW motor. Moet ik alleen nog even m'n motorrijbewijs halen. Veel plezier ermee!
 #18352  door Ruck
 
Mooi modelleke, ziet er nog chique uit!
Bouwjaar, inhoud? ;)
 #18355  door Theo
 
Mooi rood is niet lelijk, geinig ding
 #18356  door martijn76
 
Een R100 stond ook op het verlanglijsje, maar de prijzen zijn omhoog geschoten de laatste jaren en om nou >5k neer te leggen voor 2 wielen uit de jaren 80 gaat me te ver.
Op BVA stond wel wat, uiteindelijk voor 3100 euro verkocht zonder dat ie gestart of bereden kan worden..
Ach, de rooie was liefde op het eerste gezicht, da's veel leuker 8-)
 #18357  door ivo
 
Leuke fiets! Al heeft bij die modellen de gele mijn voorkeur.
Nu lekker genieten van je nieuwe aanwinst 8-)
 #18362  door martijn76
 
Had ik ook aangevinkt, de K75/100S, of zelfs de modernere K1100S.
Zoiets komt er nog als hobby project, de boxer is om op te rijden en te poetsen.
 #19548  door martijn76
 
Een autobrug ging nooit passen in de garage dus dat blijft rommelen met garagekrikken, maar ik het op m'n knieen zitten/rug liggen eigenlijk wel een beetje gehad (ik bedoel sleutelen jongens :roll: ).
Er moest en zou dus een heftafel voor de motor komen. Onder het mom van goedkoop is duurkoop heb ik geen wokkelbrug, maar een echte motorheftafel gekocht 8-).
Ik wilde sowieso leuke dingen kopen van de e30 verkoop, nu nog een tweede fiets..
WP_20170314_09_08_53_Pro.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #19553  door Theo
 
Mooi stukkie gereedschap jongeman, complimenten.

Ik was pas geleden bij een rondom gevulde oudere jongere met een passie voor ouwe brommertjes. Hij had een ruimte waar vier van deze bruggen op een rijtje stonden om op woensdagavond lekker te kunnen sleutelen met de jongens (allemaal 50+ers) :mrgreen: Zal best gezellig zijn daar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10