E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #19095  door wer
 
Hallo,

Ik ben werner, ga mij ff terug opnieuw voorstellen want mijn vorige topic is blijkbaar weg.
Ik heb een e34 520i van 1994, heb deze al van 2009 ongeveer, 8 jaar lang mijn daily geweest en nooit grote problemen gehad, gekocht met 170k op de teller en deze staat nu op een 250k. Nu ik een andere auto heb gekocht staat de bmw aan de kant, na toch even nagedacht, en omdat het toch mijn eerste auto blijft, toch besloten om deze een 2de leven te geven en op het gemak op te knappen. Eerst zien dat het chassis terug hard is, krikpunt rechtsvoor is weggeroest dus daar moet nieuw metaal in. De meeste foto's staan op de pc bij mijn ouders die ik morge of van de week is ga terugzoeken.
Hier een paar foto's hoe ze er nu bij staat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #19097  door JerunK
 
Goed dat ook deze auto behouden blijft. Wielen maken het af, echt mooi.
 #19099  door easy rider
 
Welkom terug Werner,

Het oude forum E34.nl is halverwege Juni 2014 gehacked waardoor alle informatie verloren is gegaan. Een aantal oud leden heeft daarna een nieuw forum opgezet, E34forum.nl. Inmiddels hebben we de oude domeinnaam weer terug en hebben we natuurlijk vanaf het begin van dit nieuwe forum veel oude leden terug mogen verwelkomen, zo ook nu blijkbaar.

Veel plezier op het forum.
 #19166  door andre
 
dikke bak hoor Werner,

succes met het laswerk

die BBSen staan heel goed !!
 #19226  door wer
 
Gelukkig hebben ze dit forum dan terug opnieuw online gekregen. De velgen heb ik indertijd nog van iemand van het forum overgekocht, de naam ontbreekt me nu wel. Is wel een leuke opknapklus geworden, en ik vind het persoonlijk 1 van de mooiere velgenset voor de e34, al zou ik ooit nog graag een turbinesetje willen bezitten. Maar alles op zijn tijd natuurlijk :D
Hier nog wat plaatjes van hoe ze eerst was en na de velgupdate:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding