E34Forum.nl

 #19258  door P.K.
 
Zoals ik ook in m'n voorsteltopic zei is de lak van m'n E34 op sommige plekken niet mooi meer vanwege een oude wrap. Geen ramp, maar als het beter kan dan wil ik best een poging wagen.
Nu heb ik wat geprobeerd met Commandant nummer 5 en daarna gewoon poetsmiddel, maar krijg daarmee niet helemaal het resultaat waar ik op hoopte.

Zie foto voor de vlekken die ik bedoel:
Afbeelding

Na wat gepoetst te hebben, voorbeeldje:
Afbeelding

Bij de automaterialenwinkel kreeg ik de tip om van dat auto-klei te gebruiken. Zal dat nut hebben? Of is m'n lak voorgoed verpest? Lijkt een beetje alsof er op sommige plekken blanke lak los heeft gelaten.
 #19261  door MV525i
 
Ik zou eens contact opnemen met memberlist.php?mode=viewprofile&u=442" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=49&t=1831" onclick="window.open(this.href);return false;
 #19268  door Theo
 
P.K. schreef: Lijkt een beetje alsof er op sommige plekken blanke lak los heeft gelaten.
Dat lijkt niet zo maar is zo en dat is ook een E34 kwaal, soms flopt er zomaar een stuk blanke lak af. Gaat niet goed komen met poetsen denk.
 #19269  door ivo
 
Maar is dat echt blanke lak die eraf is of zijn het lijmresten van de wrap?
 #19278  door P.K.
 
@ ivo, ik denk een dun laagje blanke lak. Sommige plekken vallen nog wel een klein beetje te herstellen.
MV525i schreef:Ik zou eens contact opnemen met memberlist.php?mode=viewprofile&u=442" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=49&t=1831" onclick="window.open(this.href);return false;
Thx, misschien heeft hij nog wat tips. Om te laten doen kan niet uit voor mij.