E34Forum.nl

 #19323  door andre
 
okee, dan weet ik het,

er zit een speakerdraad achter de radio tegen de geschakelde plus draad die sluting maakt, daarom gebeurt dit denk ik, misschie :shock: n of niet? :roll:
onee dat kan niet, dan moet je de bovenste in het dashboard ook horen, tenzij die stuk zijn of niet aangesloten. :ugeek:

Poooh , haal die radio er uit Eppie !
 #19327  door easy rider
 
P.K. schreef:Interessant, heb hetzelfde probleem alleen gaat het bij mij weg als ik gas geef.
Misschien een massa probleempje?
Nop. Naar alle waarschijnlijkheid de diodebrug in de dynamo die zijn beste tijd gehad heeft. Je krijgt dan wat wisselstroom in je systeem die de fluittoon in je radio genereert.
 #19332  door P.K.
 
Dat van een dynamoruis probleem heb ik ook gelezen, maar dat geeft zoals je zelf ook zegt een fluittoon. Dit is echt gewoon ruis en houd bij mij ook gewoon hetzelfde volume aan, tenzij je gas geeft dus want dan gaat het even weg.
 #19358  door epmans
 
Lieve lieve André, de ruis blijft ook als ik alle draden uit de radio heb gehaald.
IMG_4460.JPG
Het is dus een Pioneer maar ik moet het blijkbaar zoeken in de auto en niet in mn stereo.
IMG_4459.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #19368  door easy rider
 
epmans schreef:...de ruis blijft ook als ik alle draden uit de radio heb gehaald...
Dat heb ik standaard. Kwestie van jaren lang DJtje spelen :roll:
 #19370  door Alex Kroeze
 
Het kan je audio kabelboom ook nog zijn.Trek de stekker onder de achterbank eens los.Als je het dan nog hoort moet je naar een oorarts denk ik :mrgreen:

Alex
 #19373  door Cees
 
hoe zit de radio stekker aan de bmw stekker bevestigt
ik vermoed dat er ergens lekstroom op de speakerdraad komt
 #19374  door Alex Kroeze
 
Als je die stekker achter los trekt dan mag dat niet meer zijn.Daar komt tenslotte de - en de + vandaan waar ook de boxen op de - zitten.

Alex
 #19380  door andre
 
Lieve lieve Eppie,

je radio is wel los maar ik zie geen bedrading , daar gaat het om in het geval van wat ik en Cees bedoelen, trek die draden is wat naar voren zodat je kunt zien wat er allemaal aangesloten is.