E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #19830  door BMW-Opa
 
Hallo, mijn naam is dennis , al heel lang BMW fanaat , van vooral de oudere modellen zoals E24 , E31 , E32 en E34.

Ben op dit forum terecht gekomen, omdat ik zoekende ben naar een E34, en dan het liefst iets aparts , zoals een M5 of Schnitzer.
Het gaat me dan niet zozeer om de PK's , maar meer omdat het mooie uitvoeringen zijn.

En naast de aparte E34 ben ik ook nog op zoek naar een leuke E34 als daily driver, voor dat doel vind ik de 535i eigenlijk wel geschikt.
Dus je zult begrijpen dat ik op dit moment het internet aan het afspeuren ben naar een geschikte E34.
En op zich kan ik van het zoeken ook al flink genieten.

Nogmaals, ik heb er nog geen gevonden, heb dus nog geen foto's om te laten zien.

Ik weet nog niet precies hoe alles op dit forum reilt en zeilt, dus dat kan ik de komende tijd mooi uitzoeken.

Gegroet, dennis
 #19831  door Blackthunder
 
Welkom!

Tref jij het even, de heer Epmans heeft een leuke 535i in de aanbieding!
viewtopic.php?f=32&t=2025" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://ww3.autoscout24.nl/classified/308229614" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel plezier hier, je kunt hier veel informatie inwinnen over de E34. En een E34 als daily is een goede keus, degelijk en betrouwbaar!
 #19844  door JerunK
 
Dennis welkom!
 #19853  door easy rider
 
Welkom Dennis,

Veel plezier op het forum.
 #19855  door Gert
 
BMW-Opa schreef:Ben op dit forum terecht gekomen, omdat ik zoekende ben naar een E34, en dan het liefst iets aparts , zoals een M5 of Schnitzer.
Het gaat me dan niet zozeer om de PK's , maar meer omdat het mooie uitvoeringen zijn.
Het is je lucky day. Op dit forum kunt u lezen dat Cees zijn M5 wel wil afstaan als de bieding juist is:
viewtopic.php?f=40&t=2033&start=10#p19791" onclick="window.open(this.href);return false;
 #19861  door BMW-Opa
 
dannytouringE34 schreef:Hallo Dennis. Welkom hier.
" opa " , neem aan dat je daarmee je 'gevorderde' leeftijd aangeeft, maar BMW enthousiasme kent geen leeftijdsgrenzen :D . Groeten, Danny
Wel opa (8 stuks) , niet oud :D

Ben 53 en voel me nog 20 in een BMW ( en soms ook daarbuiten) ;)
 #19862  door BMW-Opa
 
Gert schreef:
BMW-Opa schreef:Ben op dit forum terecht gekomen, omdat ik zoekende ben naar een E34, en dan het liefst iets aparts , zoals een M5 of Schnitzer.
Het gaat me dan niet zozeer om de PK's , maar meer omdat het mooie uitvoeringen zijn.
Het is je lucky day. Op dit forum kunt u lezen dat Cees zijn M5 wel wil afstaan als de bieding juist is:
viewtopic.php?f=40&t=2033&start=10#p19791" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaas kan ik niet meegaan in deze prijzen van 25+ . Dan maar een iets minder mooie. Maar mijn hobby is oa ook het zoeken, dus met wat geduld komt dat helemaal goed.
Maar ik sta open voor ieder aanbod ;)