E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20072  door Coach
 
Theo schreef:En als je aan de deuren gaat beginnen, realiseer je dan dat je de dure versie deurstrippen aan de onderkant hebt zitten. Wees daar zuinig op.

Ze zijn van de deuren te halen, maar als je dat niet met veel beleid doet, dan buig je ze al snel krom. Nieuw zijn ze peperduur vanwege de carrosseriekleur.
Tips hoe ik ze er vanaf kan krijgen of zal ik dat maar uitbesteden aan Patrisio....
 #20074  door ivo
 
Over de volle breedte van de lijst trekken en eraf halen met een draaibeweging naar je toe. Dan valt die goed langs de felsranden van onderzijde portier en is die zo eraf. Probleem is vaak dat die lijsten ook al rotterij hebben en dan is het maar de vraag hoe goed je ze eraf krijgt.
Misschien kun je met iets van WD40 ofzo helemaal volspuiten zodat het eruit/erlangs loopt en wat soepel eraf komt?
 #20075  door Coach
 
Het is een poging waard om iemand daarvoor in te schakelen... :D

Ondertussen een setje velgen opgehaald voor deze nieuwe aanwinst
Afbeelding
Styling 8 16" 7,5j / et 15.
Ik las ergens op het forum dat Theo en Ivo hier ook wat van vinden.
 #20076  door Theo
 
De lekkerste velgen onder een E34.

Lekker dik met behoud van comfort.
 #20080  door Speedy
 
Coach schreef:
Theo schreef:En als je aan de deuren gaat beginnen, realiseer je dan dat je de dure versie deurstrippen aan de onderkant hebt zitten. Wees daar zuinig op.

Ze zijn van de deuren te halen, maar als je dat niet met veel beleid doet, dan buig je ze al snel krom. Nieuw zijn ze peperduur vanwege de carrosseriekleur.
Tips hoe ik ze er vanaf kan krijgen of zal ik dat maar uitbesteden aan Patrisio....
Ik weet niet welke deuren er problemen hebben maar ik heb er aan aantal staan waar deze strip op zit.
 #20083  door epmans
 
je mist nog de jas om de accu heen. scheelt een stuk hoor tijdens oostenwind!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20084  door Coach
 
Speedy schreef:
Coach schreef:
Theo schreef:En als je aan de deuren gaat beginnen, realiseer je dan dat je de dure versie deurstrippen aan de onderkant hebt zitten. Wees daar zuinig op.

Ze zijn van de deuren te halen, maar als je dat niet met veel beleid doet, dan buig je ze al snel krom. Nieuw zijn ze peperduur vanwege de carrosseriekleur.
Tips hoe ik ze er vanaf kan krijgen of zal ik dat maar uitbesteden aan Patrisio....
Ik weet niet welke deuren er problemen hebben maar ik heb er aan aantal staan waar deze strip op zit.
Het liefst vervang ik alle deuren, want ze hebben allemaal roest, Patrisio. Dus laten we maar snel afspreken wanneer ik ze kan komen halen. Btw: zijn het chromeline deuren?
 #20085  door Coach
 
epmans schreef:je mist nog de jas om de accu heen. scheelt een stuk hoor tijdens oostenwind!!
Maar die heb jij vast nog wel liggen. Stuur maar een app.
 #20087  door Coach
 
En ik wil niet veel zeggen, maar kijk eens
Afbeelding

Dat werkt gewoon he.
Overigens zoek ik nog dat dopje voor de ruitensproeier, dus als iemand die heeft, Theo, Erik, Patrisio, Ivo....

En dit kapje met de bol (?) bouten
Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24