E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20249  door Coach
 
Vandaag is er een vriend wezen proefrijden met de auto. Hij wil 'm voor zijn dochter kopen, maar weet niet zeker wat ze er van zal vinden. Het breekpunt - zo vermoed hij - zal de hangende hemelbekleding kunnen zijn. En de brede banden (225). Mijn voorstel was dan ook om de stalen velgen met wieldoppen en 195 brede banden terug te zetten en dat leek 'm wel een goed plan. Stuurt wat lichter en zo. De mooie velgen boeien niet; hij moet makkelijk sturen.
Voordat ik ga wisselen heb ik voorgesteld dat zijn dochter en haar man eerst maar eens komen kijken wat voor auto het is. Wellicht vinden ze het een oud vierkant hok en is de interesse gelijk over. Die vriend van mij vindt 'm prachtig en wil graag dat z'n dochter dat ook vindt, maar dat zal maar zeer de vraag zijn. Probeer maar eens aan een volslagen onbekende, non-petrolhead wat er nou zo bijzonder is aan zo'n ouwe bak met roestplekken op de deuren. Zijn schoonzoon had maar één brandende vraag: "Kan er een goeie stereo in". Volgens mij is het paarlen voor de zwijnen.....
 #20250  door Coach
 
MemphisBmw schreef:Wacht maar tot ik hem gepolijst heb 8-) dan heeft ie een glimmende dikke kont. ;)
De E30 die je hebt gepoetst is dus van die vriend van mij waar ik het hierboven over had.
Als de verkoop niet door gaat, gaan de deuren van Patrisio er in en dan kan er gepolijst worden. Daarna kan ie gestald worden.
 #20251  door Ruck
 
Coach schreef:Het breekpunt - zo vermoed hij - zal de hangende hemelbekleding kunnen zijn. En de brede banden (225).

Die moeten ze meteen haar rijbewijs afnemen! :lol:
 #20252  door MemphisBmw
 
Ah ok, nu snap ik het :D
Denk dat hij hoe dan ook wel gepoetst word :oops: :mrgreen: (hoop ik) Weet zeker dat de 518i er zeer goed van op zal knappen en zal er, zoals gewoonlijk, mijn stinkende best op doen :mrgreen: 8-)

Ik hoor het wel, je hebt m'n nummer ;)
 #20253  door Ron1966
 
Ik zeg,goede hemel erin en lekker stallen........ minder waard worden is onmogelijk en wie weet gaan de prijzen net als de e30 flink omhoog....

Groet,
Ron.
 #20257  door Coach
 
Dit weekend hoor ik of het door gaat en dan inderdaad de hemel er uit en proberen te maken, andere deuren er in, poetsen door Jurgen en de stalling in. Naast de E30 touring.
 #20279  door Coach
 
Ga nog een paar dingetjes (laten) fixen en dan de stalling in. Het draagarm rubber aan de bestuurderskant is op, dus daar laat ik een compleet nieuwe draagarm op zetten. De gasveren voor de motorkap vervangen, airco vullen en als de deuren van Patrisio er in zitten dan ben ik voorlopig wel klaar met de auto. Zag op FB nog wel een leren interieur voorbij komen voor weinig, maar was niet compleet. Geen deurpanelen, tunnelbak, etc. Anders had dat wel een mooie upgrade geweest.
 #20285  door Ron1966
 
Ff zeuren,airco vullen zou ik persoonlijk pas doen als de auto weer uit de stalling komt. Wie weet hoe lang je de auto niet gaat gebruiken.

Groet,
Ron.
 #20286  door Coach
 
Hij is voorlopig nog in gebruik, want de E46 van mijn zoon is ermee gekapt. En met deze temperaturen ineens is het toch wel lekker.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 24