Zoals Theo al aangeeft moet die centrale moer los en dan kan je dat profiel verwijderen zodat je ruimte hebt om de leidingen te vervangen.
Op de leidingen komen de O-ringen die richting filterhuis respectievelijk blok gaan en zorgen voor de afdichting.
Olie aftappen zou ik wel doen, want je filterhuis loopt geheel leeg bij verwijderen van de slangen. Al die olie wil je niet in de motorruimte....
Theo heeft ooit eens een paar geweldige links gedeeld, zie de bibliotheek.
Daar staat dit document in:
https://www.bmwtechinfo.com/repair/main ... tm/178.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de leidingen komen de O-ringen die richting filterhuis respectievelijk blok gaan en zorgen voor de afdichting.
Olie aftappen zou ik wel doen, want je filterhuis loopt geheel leeg bij verwijderen van de slangen. Al die olie wil je niet in de motorruimte....
Theo heeft ooit eens een paar geweldige links gedeeld, zie de bibliotheek.
Daar staat dit document in:
https://www.bmwtechinfo.com/repair/main ... tm/178.htm" onclick="window.open(this.href);return false;