E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22176  door Bmwfethi
 
Beste freaks,

Mijn naam is Fethi 29 jaar oud en in het bezit van een 94’er 525i.
De bmw liefde komt van mijn vader vandaan en de 525i was ooit mijn droom auto ☺️
Na een tijdje Mercedes te hebben gereden krijg je toch die kriebels en heb toen besloten om het gelijk goed te doen.
 #22177  door Coach
 
Hallo Fethi, het is toch gelukt zie ik. Welkom op het forum en wat ik van je gehoord hebt, heb je grootse plannen met je 525i.
 #22185  door Ruck
 
Welkom op het forum!
Coach schreef:wat ik van je gehoord hebt, heb je grootse plannen met je 525i.
Dat klinkt goed! 8-)
 #22188  door Machiel
 
Welkom! We hebben een aardige match: een 525iA uit 1994 en ook iets met Mercedes. Die laatste heb ik nog steeds, een 380 SEC uit 1985. Die staat echter weer voor 3 maanden op stal nu.

Veel plezier met je BMW en hier op het forum!
 #22189  door Bmwfethi
 
Dank je wel allemaal!
Haha ja ik heb de e420 cdi met 314pk nog steeds hoor wat een krachtige diesel is dat echt absurd.
Alleen gaat hij de stalling in tot de zomervakantie.
De bmw 525i is uit februari 1994.
De kleur is dunkelblauw(263)
Er zitten 18 inch styling 94 velgen onder als winterset en als zomerset de 18 inch parallel velgen.
Het is een handgeschakelde versie met zwart leer interieur en een leer bekleed dashboard afkomstig van een M5.
De auto heeft Airco, elektrische ramen voor, originele alarm, gele hella koplampen en mistlampen, febi bilstein onderstel en stoelverwarming.

Wat ik ga doen:
Elektrische ramen achter inbouwen, cruise controle, uitgebreide boordcomputer, verwarmde sproeierkopjes, elektrische rollo achter, wis-was installatie voor de koplampen.

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om foto’s te plaatsen.
 #22190  door epmans
 
welkom op t forum.

je maakt wat moois van je wagen!

voor de foto's vind je hier de oorzaak: viewtopic.php?f=5&t=6" onclick="window.open(this.href);return false;