E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22622  door epmans
 
E34NB schreef:Klopt goed gezien> C2 Kadett Coupé '77 1.2N ook een blijvertje ;-)
Ik wil daar ooit een ombouw (sleeper) project van maken met een wat snellere motor..
Deze heeft vorig voorjaar een verfrissing gekregen en is vrij van roest!

Afbeelding
Hé leuk, zon kadett staat bij mij in mn loods gestald, niet van mij dus. Maar als je clublid bent ken je Kermit denk ik wel. Het is leuk te praten met iemand met kennis van een ander model. Die heeft t dan over verschillen in een 12s en 12n en ga zo maar door, terwijl t voor mij een Kadett blijft. Hij verbetert zn wagen terwijl ik met e34 bezig ben.
 #22631  door danny-ex-touringE34
 
Mooie Kadett ! doet me denken aan de vriendenclub van toen. Was zo'n kadett Ralley bij, een NSU 1200TT, Cortina 1600E, Cortina 1300(de mijne; helemaal opgekalifaterd tot 1500 GT),een VW kever en een Taunus 15M Ralley. Mooi tijd toen. Groeten Danny
Laatst gewijzigd door danny-ex-touringE34 op 07 jan 2018, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
 #22635  door E34NB
 
@Danny, ik had Stijn inderdaad nog kunnen vragen al las ik verkeerd dat hij in Delfzijl woont en niet in Delft!
Haha die tijd kun je weer herbeleven hè 8-) Ik vind echt dat je super veel lol kunt hebben met die oude felle strijders!
Die blauwe niet, daar is ie te mooi voor, maar mijn vorige daarvan had ik met roze elektroden (iets met extra nikkel volgens mij) mijn differentieel vastgelast :D
Dagelijks fun, misschien wel mooier glijden dan een E30 ..., :roll: -Nooit stuk gegaan-

@epmans, gaaf hoor zo'n sleutelvriend! Misschien heb ik Kermit onbewust wel eens gesproken. Zit hij op het forum.opelkadettcclub.nl, daar is het niet zo actief meer?!

@JerunK, ben je de kadett later nooit meer tegengekomen, misschien kan het alsnog?
 #22637  door E34NB
 
Wauwie wat een plaatje! En ik heb nog meer kunnen kwijlen op Autojunk van wat dijkfoto's.
Ik ben niet ontevreden met de mijne, maar ik ben wel een beetje jaloers qua vlotheid :o
M60 motor toch? Ik ben in het bezit geweest van een M62B44. Heerlijk zo'n 8 cilinder!

Ze zouden in ieder geval mooi naast elkaar kunnen staan :-)

Dan weet je ook van zijn vraagprijs die ik overigens betaald heb onder voorwaarde dat de kosten die de garage nog zou vinden voor hem zouden zijn.
Hij heeft er nog €1400,- achteraan moeten doen :?
 #22638  door Lohran
 
E34NB schreef:Wauwie wat een plaatje! En ik heb nog meer kunnen kwijlen op Autojunk van wat dijkfoto's.
Ik ben niet ontevreden met de mijne, maar ik ben wel een beetje jaloers qua vlotheid :o
M60 motor toch? Ik ben in het bezit geweest van een M62B44. Heerlijk zo'n 8 cilinder!

Ze zouden in ieder geval mooi naast elkaar kunnen staan :-)

Dan weet je ook van zijn vraagprijs die ik overigens betaald heb onder voorwaarde dat de kosten die de garage nog zou vinden voor hem zouden zijn.
Hij heeft er nog €1400,- achteraan moeten doen :?
Thanks! Leuk dat je 'm kent. Hij is nog een paar keer op de frontpage van Autoblog zelf geweest 8-) Het is inderdaad een M60, fijn blok! M62 zat in de E39? Heb ik ook nog in proefgereden destijds, ook zeer fijne wagens!

De prijs staat ook in je topic start :D Weet niet meer zoveel van de advertentie maar herken 'm wel. Vond het destijds in ieder geval een erg nette verschijning. Hij heeft wel een tijdje gestaan daar denk ik? Staat me bij dat ik 'm geregeld voorbij zag komen op de verkoopsites.

Als je een keertje onderdelen bij epmans gaat halen in het Noorden (en daar ontkom je niet aan want iedereen gaat weleens bij 'm langs :mrgreen: ) kom ik ook wel even buurten, leuk om ze even naast elkaar te hebben!
 #22642  door epmans
 
Ik denk wel van die club ja, zal nog eens kijken op de kentekenhouder.
 #22665  door epmans
 
epmans schreef:Ik denk wel van die club ja, zal nog eens kijken op de kentekenhouder.
Kadett club BE en NL
 #22683  door Ruck
 
Alsnog welkom op het forum!

Nette 5 serie hebt je! Die kadett is ook een leuke btw 8-)