E34Forum.nl

 #26152  door epmans
 
ik zit even vast en dat probleem heeft oa dannytouring ook dus even een vraag van ons samen.

ik spaar veerpoten om zo goed mogelijke sets te kunnen samenstellen. Ik weet ook dat meer met dit 'dilemma' lopen om wellicht te stoppen met die heerlijke nivoregeling.

Maar met twee van deze drie poten is wat loos, namelijk dat onderaan niet alles compleet is.
Een is compleet met in het onderste oog een rubber en een metalen pen, een heeft alleen het rubber en een heeft helemaal niets.

zijn die rubbers en eventueel pen los te vinden/ verkrijgbaar??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26155  door danny-ex-touringE34
 
Hoi allen. Door omstandigheden niet erg fanatiek ermee bezig, maar het zoeken naar die silent blocks heeft tot nu toe geen resultaat gehad.
Ik hoop ook dat er iemand is die ze weet te vinden. De diameter is 37mm en de breedte 36mm.
Als ik wat vind, meld ik het uiteraard. Heb ook wat bekenden ingeschakeld die helpen zoeken. Groeten, Danny
 #26156  door Theo
 
Kun je niet proberen om een gewone achterschokbreker op te offeren en proberen of je dat rubber eruit kan persen.
 #26160  door epmans
 
Theo schreef: 22 sep 2019, 20:12 Kun je niet proberen om een gewone achterschokbreker op te offeren en proberen of je dat rubber eruit kan persen.
ja natuurlijk kan dat, maar als ik nieuw kan krijgen tegenover redelijke prijs, doe ik dat toch liever.
 #26166  door danny-ex-touringE34
 
Ik denk er net zo over. Het overzetten van silentblocks uit een 'normale' veerpoot kan altijd nog. De ervaring van iemand is dat dat een nadeeltje heeft, want die zijn al een keer ingeperst en dus minimaal ietsje 'minder' passend, c.q. klemmend. Zullen er wel niet uitvallen, lijkt me. Groeten, Danny
 #26595  door epmans
 
Hebbes :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26613  door epmans
 
dannytouringE34 schreef: 22 dec 2019, 14:23 Hoi Eric. Je hebt een E34 x ook voor de sloop. Zijn de drukbollen daar nog goed van? Groeten, Danny
Die heeft geen nivo!
 #26659  door andre
 
Mooi onderwerp,

Gelukkig heb ik al een paar jaar een set reserve dempers liggen, inderdaad gekocht voor veel geld.

Eigenlijk zou ik wel eens willen weten , kun je ze testen zonder te monteren.

Ik, zou ze naturlijk ook kunnen monteren en de oude opsturen voor revisie he :?: :lol: