E34Forum.nl

 #23944  door Coach
 
Zo, even weer een update. Chromeline stootlijsten er op. Mooie contrast met dat zwart.
De zwarte velgen zijn er onderuit en weg. In plaats daarvan voorlopig 15" contourvelgen. Ziet er een beetje schraal uit, maar ik vind de goeie velgen nog wel.
Afbeelding

Daarna in Sint Willebrord geweest om een aantal opties te laten coderen.
Afbeelding
Afbeelding
Dat ging niet helemaal zoals verwacht. De tellerbak was overduidelijk gewisseld (tamper dot aan, schroefjes er uit), maar ook nog eens voor een tellerbak uit een E38. Dat ging er bij de software niet in. Wat dan weer wel leuk is: de werkelijke km's volgens de auto-computer is 269.500 en niet 316.000 km volgens de tellerbak. Maar dat kon niet gelijk getrokken worden, omdat het om een E38 geprogrammeerde tellerbak gaat.
Dus, andere tellerbak zoeken van een E39. En snel gevonden.
Afbeelding
Afbeelding
Helemaal netjes, geen pixelverlies, alleen een nog hogere tellerstand. Dus nu moeten we nog een keer terug om dat te laten corrigeren.
Verder de feestnieren er uit gehaald en gewone PFL niertjes er in
Afbeelding
Dat oogt een stuk netter.
En, tenslotte, de zwarte velgen geruild tegen een sportinterieur met stoelverwarming.
Afbeelding
Morgen er in knutselen, als het droog blijft.
 #23958  door MemphisBmw
 
Zeer leuke update weer Coach, en zeker een goeie ruil voor de zwarte velgen!

Zeer benieuwd hoe dit zal staan in een zwarte auto.
 #23960  door Coach
 
Waarschijnlijk ongeveer zo, Jurgen
Afbeelding
Maar dan 'sport'. En iets netter....
 #23993  door Coach
 
Afbeelding
Zo, dus. Van de achterbanken moet ik nog even de mooiste uitzoeken en er in zetten. Dan kan de rest op MP.
 #24015  door Coach
 
In verband met de komende warme dagen de airco laten bijvullen. Er zat volgens de airco-man net te weinig in om 'm te laten koelen.
Afbeelding

Verder gezocht naar de oorzaak van het niet werken van de electrische ontgrendeling van de kofferbak en de kofferbakverlichting
Oorzaak uiteraard kabelbreuk wat al eerder gerepareerd was. Nu even provisorisch gemaakt zodat het weer werkt en binnenkort een vriend dit even professioneler laten fixen.
Afbeelding
Afbeelding

En zo langzamerhand wordt het weer een keurig autootje waarin alles werkt zoals het hoort.
 #24033  door Coach
 
Afbeelding
Kabelbreuk gefixt.

Afbeelding
En de telefoon werkend met een prepaid kaartje van KPN. Altijd leuk!
 #24550  door Coach
 
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben aangezien de Green Hornet nu gestald is. Maar met de E39 gaan we ook heel rustig verder. Paar kleine updates
Afbeelding

Normale velgen er onder en de zwarte nieren vervangen door gewoon chroom.

[Afbeelding

En dit is eigenlijk de meest geniale update: een echte bekerhouder ipv die stomme standaarddingen die altijd kapot gaan. Je klikt 'm er zo in en je bier blijft netjes staan in de bocht! En als je niet beter weet, lijkt het alsof het echt van BMW is.

Verder heb ik al vele kilometers afgelegd tussen Woudrichem en Roermond en nog niet één keer KVS bij hoeven vullen. Ik ben helemaal verbaasd, maar check het voor de zekerheid toch nog elke dag voordat ik ga rijden.