E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #26623  door epmans
 
en hij is vandaag verkocht en gaat naar Libië.
wel weer de BBS er onder uit gehaald en mn leder sportstoelen terug op zolder!

toch weer 10 weken gereden zonder afschrijven. dag fijne vierpruttel.

ik rijd nu in de VW Transporter van familielid, totdat ik de auto heb verkocht. en daarnaast is mn ix ook wel aan de beurt om te gaan rijden... alleen is hier nog geen sneeuw in het vooruitzicht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26624  door Theo
 
epmans schreef: 23 dec 2019, 21:30 en hij is vandaag verkocht en gaat naar Libië.
Naar Libië, mijn E39 535i van ooit ging ook naar Libië. Er was destijds zo'n club gasten die alle dikke BMW's opkochten en daar naartoe exporteerden. Ik had ooit een Malediven blauwe 525i en die ging naar Syrië, ook zo rond die tijd. Die gasten keken naar de auto, deden de automaat een keer achteruit en vooruit, tikten af en schreven ter plekke over. Die Syrië-ganger wilde meteen mijn eigen Lazurblauwe 525i ook meenemen, ik twijfelde nog even want hij bood knap geld. Snelle handel, best grappig.
 #26626  door epmans
 
ja dit was nou echt een exportauto!
de auto rijdt echt goed maar er zat zoveel werk aan om het een mooie auto te maken.
dorpels waren al eens gelast maar het lijkt wel of ik dat gedaan heb. dan roest aan achterscherm, onderkanten deuren, een gedeukte deur, in het interieur oa de stoelleuningen, hemelbekleding en zo kan ik nog wel doorgaan. Waarvoor ik hem heb gebruikt een prima auto en mogelijk dat iemand daar verderop er ook gewoon mee rijdt als auto en niet als show-exemplaar.
een liefhebber, een Nederlander of wie of wat dan ook zou er dit geld niet voor gegeven willen hebben omdat die zoveel achterstallig werk zou willen inhalen dat het eigenlijk niet te doen is. Ik heb gedacht om m gewoon op mn terrein te parkeren als backup-wagen maar ik heb autos genoeg.

ik ga verjongen want ik kreeg een e39 aangeboden voor de prijs van een fiets. dus er komt evengoed een backup-wagen op mn terrein.
 #26635  door danny-ex-touringE34
 
Gaat die echt naar het buitenland? :lol: :lol: Laatst sprak ik iemand en die ging naar america, ja in noord-Limburg. In noord-Friesland ligt (de buurt ) Egypte. Soms is de wereld dichterbij dan je denkt.
Maar leuk zo'n verkoop. Groeten, Danny
 #26678  door Coach
 
Mooi die exporthandel. Mijn oude 530D Touring is ergens in Litouwen, de Opel Vextra van mijn zus rijdt als taxi in Armenië en mijn E30 cabrio wat minder spannend in België. Die handelaren zijn inderdaad behoorlijk vlot. Effe rondom de auto lopen, keer starten, handgeld betalen en een week later werden ze opgehaald. De Vectra ging een enorme loods in bij de grens waar nog tientallen auto's voor verscheping klaar stonden.
 #26679  door epmans
 
dannytouringE34 schreef: 26 dec 2019, 10:34 Gaat die echt naar het buitenland? :lol: :lol: Laatst sprak ik iemand en die ging naar america, ja in noord-Limburg. In noord-Friesland ligt (de buurt ) Egypte. Soms is de wereld dichterbij dan je denkt.
Maar leuk zo'n verkoop. Groeten, Danny
en frankrijk ligt bij harderwijk.
 #26680  door epmans
 
Coach schreef: 31 dec 2019, 11:23 Mooi die exporthandel. Mijn oude 530D Touring is ergens in Litouwen, de Opel Vextra van mijn zus rijdt als taxi in Armenië en mijn E30 cabrio wat minder spannend in België. Die handelaren zijn inderdaad behoorlijk vlot. Effe rondom de auto lopen, keer starten, handgeld betalen en een week later werden ze opgehaald. De Vectra ging een enorme loods in bij de grens waar nog tientallen auto's voor verscheping klaar stonden.
nouja, de auto waar het hier om ging was jou al beetje bekend. dan begrijp je ook wel dat ik m liever verkoop voor export dan aan iemand binnen dit forum. zo eerlijk ben ik zeker wel.
hij rijdt goed en lekker, maar er waren heel veel 'dingetjes' en toekomstige aandachtspunten. Ik heb er van genoten en geprofiteerd, een ander mag de rest van de roest verliezen :mrgreen:
 #26685  door Coach
 
Ja, ik had 'm bekeken en dat ging mij een beetje boven de pet qua roest en zo. Maar hij is uiteindelijk toch goed terecht gekomen, zullen we maar zeggen.