E34Forum.nl

 #27120  door Theo
 
Zoals bekend ben ik mijn eigen E34 aan het demonteren, er is al behoorlijk wat weg, maar ik heb onder de streep nog zat vlees op de botten zitten.

De spullen die ik hieronder opnoem zijn de moeite waard, alles wat slecht is gooi ik weg, ook al is dat niet veel. Bovendien zijn het makkelijk te verwijderen delen waardoor de auto nog altijd kan rollen. Uiteindelijk komen ook de andere delen nog te koop, maar je kan eventueel al een balletje opgooien over dingen die je zoekt.

Wat heb ik bijvoorbeeld nog:

- Beide rechter deuren in Lazur Blauw 50 euro per stuk
- Verwarmde spiegels in Lazur 50 euro
- Het grote zwarte dashboard 25
- Complete set achterremmen (schijven klauwen blokken, past ook op een E28) 50 euro
- Achterbumper met trekhaakgat en her en der wat 'dingetjes GRATIS OPHALEN


En nog wat delen uit de kassakoopjes / tientjesbak:

- Bumpersteunen
- Het grote metalen frontdeel achter de grille
- Veiligheidsgordels
- Zwarte plastic binnenschermen
- Origineel groot vierspaaks stuur
- Hemeltje zonder schuifdak (begint op één kleine plek wat te hangen, nog wel prima bruikbaar)
- Grijze speakerkappen
- Speakers 40 watt en tweeters voor bovenop het dashboard

En dan nog hele bergen kleine freubels en dingen die ik nu vergeten ben (modules, beugeltjes, enz)

Ik zou zo zeggen, loop een rondje om je auto en kijk wat je mooier kan maken, wellicht kan ik je helpen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27166  door Theo
 
Even een update van wat er nog op en aan zit nu, het einde komt in zicht:


- Subframe en draagarmen achterzijde type 525i, dus met het diff met zijophanging. Misschien leuk om lekker op te knappen en aansluiten op je eigen kros te monteren. Remmen en diff zitten er niet bij

- Kachelhuis met airco en bijbehorende leidingen, misschien leuk als je plannen hebt om ooit airco in te bouwen

- Cardanas 535i (heb ik er twee van liggen

- Grille / frontje met smalle nieren (lazur blauw met steenslag)

- Compleet onbeschadigd dashboard (roosters midden zijn stuk helaas, dash is echt netjes)

- Gordels (alle vijf)

- Uitlaatdemper die in plaats van de katalysator komt (origineel BMW / Boysen)

- Dubbele kachelkraan goed werkend

- Brandstofpomp (voor kunststof tank)

- Schitterende Lazur blauwe buitenspiegels met spiegelverwarming (hebben wel nieuwe spiegelglazen nodig)

Alle delen voor bescheiden prijzen, ik kan de ruimte prima gebruiken en ik wil er nu echt een eind aan gaan breien. Mocht er een losmaker / opkoper / Epmans zijn die meerdere delen of misschien zelfs alles in één keer wil overnemen, dan iek maak mooi praiz. Neem dan een E34 Touring of een goeie aanhanger mee en we kieperen hem vol, de deur staat wagenwijd open.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.