Hoi allen. Maar even serieus, onze opvolger is een E39 530i aut. van 2001, heeft net 300xxx op de teller en er is voor de APK van alles aan gerepareerd.
Heeft wel de nodige gebruikssporen, maar dat betreft allerlei kleine zaken, zoals de beschadigde instaplijsten, ontbrekende navi, wat zichtbare slijtage aan de leren bekleding, maar nergens gescheurd, dat soort zaken.
Bij de auto zit nog de originele set zomerbanden (staat nu op de winterbanden).
Motorisch/mechanisch werkt alles zeer goed. Bak schakelt bizonder soepel, ook bij flink aanspreken (even goed getest op aanwijzingen van mijn vriend Derk).
Volgende punt is dat ik nu E34 loos bent, maar hier graag wel wil blijven 'hangen' . Ik neem aan dat ik hier nog wel mag blijven en mijn ervaring van bijna 14 jaar E34 bezit en het sleutelwerk eraan wellicht kan delen. Groeten, Danny
Heeft wel de nodige gebruikssporen, maar dat betreft allerlei kleine zaken, zoals de beschadigde instaplijsten, ontbrekende navi, wat zichtbare slijtage aan de leren bekleding, maar nergens gescheurd, dat soort zaken.
Bij de auto zit nog de originele set zomerbanden (staat nu op de winterbanden).
Motorisch/mechanisch werkt alles zeer goed. Bak schakelt bizonder soepel, ook bij flink aanspreken (even goed getest op aanwijzingen van mijn vriend Derk).
Volgende punt is dat ik nu E34 loos bent, maar hier graag wel wil blijven 'hangen' . Ik neem aan dat ik hier nog wel mag blijven en mijn ervaring van bijna 14 jaar E34 bezit en het sleutelwerk eraan wellicht kan delen. Groeten, Danny