http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... rear_axle/
Vergis je niet in de nauwkeurigheid waarmee een diff vanaf het begin wordt opgebouwd, je hebt daar echt specialistische kennis voor nodig. Het pignonwiel heeft twee lagers en de klok zelf ook twee, die moet je uitshimmen bij inbouw, geen idee hoe dat werkt. Dan heb je nog de genoemde krimpbus en wat keerringen.
Er zijn in NL een aantal bekende diff-bouwers, waaronder Paul Dyson en Hardeman autosport, mocht je bij die gasten terecht komen, dan moet je rekenen op 500 tot 1000 euro voor een opgefrist diff.
Ik weet niet hoeveel kennis van zaken het 'contact' heeft die het voor je gaat doen, maar vraag daar wel even kritisch naar.
Overigens begrijp ik echt niet waarom je niet eerst dat 750i diff probeert, dat ding heb je liggen en die flens overzetten stelt geen fluit voor. Niet geschoten altijd mis. Ik heb in mijn E34 loopbaan een 540i automaat en een 530i automaat gehad, beide 8 cilinders. Gek genoeg vond ik die 530i misschien nog wel lekkerder rijden en misschien zelfs door die iets kortere overbrenging (en laat dat nou net dat 3.15 diff zijn wat je hebt liggen...).