E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #28583  door Levis-e34
 
Hi allemaal,
Tijdje geleden al aangemeld op het forum maar mijn verhaal nog niet echt gedeeld. Sinds juni dit jaar ben ik eigenaar geworden van deze E34 uit 1991. Momenteel staat er net iets meer dan 81 duizend km op en loopt alles nog als een zonnetje! Helaas had de auto last van roest, maar dat wist ik tijdens mijn aankoop. De welbekende plekken aan de onderkant van de deuren hadden last van roest. De bestuurdersdeur bleek zelfs zo erg geroest te zijn, dat er een nieuwe in moest komen. Na het behandelen en spuiten van de overige roest, staat hij er weer een stuk netter bij! Nu alle onderdelen uit de oude deur, over zijn gezet naar de nieuwe deur, kan hij weer de weg op! Aankomend weekend ga ik beginnen met het wetsanden, compounden en polijsten van het overige lakwerk. Daarna zal deze in een 4 laagse glascoating komen om hem goed beschermd de winter in te laten gaan! Alvast een fijn weekend aan alle leden en hopelijk tot ooit op een meeting! :D
Groetjes Levi
A29D8F9B-228A-4DE0-90B9-7777E3DA5664.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28585  door P.K.
 
Je pakt het goed aan zo te zien. mooie E34 8-)
 #28586  door Levis-e34
 
@P.K. Bedankt! Ja klopt, eigenlijk ga ik er veel te snel door het 'project' heen, maar ik wil dat ie volgend jaar in de lente er weer fris bijstaat! Tegen die tijd maar eens kijken voor mooie velgen eronder en een nieuwe uitlaatsysteem (is helaas te geroest om door de APK te komen, anders had ik daar niks aan veranderd) 😁
 #28587  door Machiel
 
Goed bezig en mooie foto's ook!
 #28588  door Gert
 
Mooi ding, goed gedaan.
Levis-e34 schreef: 10 nov 2022, 15:31 en hopelijk tot ooit op een meeting! :D
Blijven hopen, met wel anderhalve member die zo nu en dan iets post hier, zal een fysieke meeting wel even duren. :D
 #28590  door Levis-e34
 
Bedankt @Gert ! Nee daar ben ik ook bang voor haha. Best jammer eigenlijk, zal vast een mooi gezicht zijn om allemaal E34's bij elkaar te hebben!
 #28592  door johan525
 
Grondige aanpak. Respect!

Zo ga je lang plezier hebben van je e34! Mooie kleur ook dat granitsilber.
 #28593  door Levis-e34
 
@Johan525 Bedankt! Ik wist bij aankoop al van de roestplekken af, dus had het in mijn achterhoofd gehouden dat het echt aangepakt moest worden. Het kost wat moeite en tijd, maar ik hoop dat hij weer een lange tijd meekan! En inderdaad een hele mooie kleur! Aankomend weekend ga ik vele delen schuren, polijsten en vervolgens in de glascoating zetten. Ben benieuwd naar het resultaat!