E34Forum.nl

 #2181  door showmaster
 
Ik ben sinds kort bezig een bmw 520 uit 93 op te knappen
de kmstand is op dit moment 120000 alleen zit ik nu met het probleem
als ik de verlichting aan zet gaan de koplampen aan alleen heb ik geen verlichting bij mijn telllers en bij mijn verwarmingsknoppen
allle zekeringen zijn heel alle lampjes zijn heel is allemaal al vervangen.

is er iemand die nog een idee heeft wat dit zou kunnen zijn.

nogmaals excuses voor het niet voorstellen zodra ik de tijd heb maak ik fotos en stel ik me voor alleen is de bmw nu niet moeders mooiste
 #2184  door Theo
 
Heb je de tellerbak ook open geklapt en die grote lampjes vervangen?
 #2199  door showmaster
 
hallo theo

ja inderdaad daar heb ik 3 nieuwe voor gekocht en er in gedaan maar de verlichting blijft uit
 #2214  door showmaster
 
hallo alex
dank je voor de optie dan ga ik hier ook nog naar kijken want de dimmer is nog steeds de originele en zat wel wat witte aanslag op toen ik hem er uit haalde ga eens kijken of ik aan een nieuwe of een goed werkende kan komen
 #2216  door Speedy
 
Je kan deze door verbinden on te kijken of hij werkt door een draadje te steken in de stekker. Dan kan je het uitsluiten. Meen dat er twee versies van deze dimmer in omloop zijn. Had iets met wattages te maken.
 #2227  door Alex Kroeze
 
de kachelverlichting zit volgens mij ook via de dimmer.Als je straks wel licht hebt in je tellerbak en daar ga ik even van uit met een andere dimmer of doorverbinden dan is het lampje in de kachelunit kapot.Dan moet die unit er uit en dat lampje vervangen,Verveleend klusje met wat priegelwerk maar wel goed zelf te doen.

Alex
 #2377  door Theo
 
Die lampjes van de kachelbediening zijn vaak stuk bij een E34, het zal me niks verbazen als dat los staat van je tellerbakverlichtingsprobleemgeval.