E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #3428  door ceke1985
 
Hallo iedereen

Vooreerst, gelieve notie te nemen van mijn voorsteltopic viewtopic.php?f=8&t=445" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb deze week al redelijk wat werkzaamheden uitgevoerd. Zo heb ik de standaard audio omgebouwd naar Pioneer en achteraan de originele schokdempers reeds vervangen door Bilstein B6. Wat een kutwerk! :D Heel het interieur acheraan eruit en de dempers onderaan loskrijgen was geen lachertje!
Achteraan stuurt de auto al heel wat strakker nu! Aanstaande woensdag pak ik de voorzijde aan!

Omdat foto's meer zeggen dan...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


groeten


Cédric
 #3776  door ceke1985
 
Gisteren Bimmer proberen uitlijnen en rechter spoorstang zat muurvast. Vanmorgen een goede spoorstang gestoken van TRW en de wagen uitgelijnd. Weeral een stap dichter bij een nog fijnere rijervaring! ;)

Afbeelding

Groeten

Cédric
 #3792  door ceke1985
 
Ja toch wel eig. Mijn parrot die erin zit fungeert wel als versterker denk ik. Kan dus wel nog wat beter maar je merkt wel degelijk verschil...

Ceke
 #3866  door epmans
 
je moet m dan nog in de hoedenplank inbouwen. dat betekent dus een sleuf insnijden om het zonnegordijn in te doen.
Heb je de bevestigingsklemmetjes er dan ook bij?
Als je het gordijn omhoog doet, moet het daar ook vast blijven hangen in haakjes aan het dak. Die moet je er dus ook bij.
 #3867  door ceke1985
 
Oei Eric, precies complexer dan ik dacht... Moet ik dan echt een stuk uit de hoedenplank beginnen snijden met een mes? Sta ik een beetje weigerachtig tegenover :?

Wel een supersite die ik ontdekte via een tip hier. Mannen doen zotte projecten ( ombouw naar zware benzine en dieselmotoren)...

Groeten

Cédric
 #4024  door ceke1985
 
Hallo mannen!

Daarjuist even de wagen op de brug gezet... IK heb dus een zwart typeplaatje dus er hoort Dextron 3 in...

Afbeelding

Mijn bevriende garagist had onderstaande staan... Lijkt me perfect? Sunoco is Belgisch en van hoge kwaliteit.

Afbeelding


Greetz

 #4508  door ceke1985
 
Deze week olieswap van de automaatbak gedaan. Viel eig goed mee. De bak schakelt iets zachter en gaat iets makkelijker in lock.

Omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Ik heb al vernomen dat het raadzaam is na enige tijd nog eens de olie te verversen omdat ATF een reinigende werking heeft en het nog aanwezige vuil in de bak zou losmaken met alle gevolgen vandien... Klopt dit?

Groeten