E34Forum.nl

 #8393  door Gideon
 
Frank! Wat een uitgebreid verhaal, dank je!
Kom uit Haarlem. Maar als dit opgelost kan worden doordat er iemand naar kijkt met kennis wil ik best even rijden.

Er ligt nog een hoop te doen dus. Btw, pitmanarmen, die zitten toch aan de voorkant? of zitten die ook aan de voorkant.
Het kostenplaatje is nog te overzien, neemt niet weg dat ik in veel te korte tijd 2625 euro heb uitgegeven aan deze auto...

Daar komt helaas bij dat een groot deel daarvan voor niets was omdat er monteurs aan hebben gewerkt die dat eigenlijk niet konden........
 #8394  door Frank87
 
Op de vooras heb je 2 pitmanarmen. Een zit op het stuurhuis, een zit bij de bijrijder en stuurt mee. Die meestuurende arm kan voorspeling op het stuur zorgen. Ik zeg daarbij kan omdat er meerdere oorzaken zijn bij een E34 wat betreft speling op het stuur.

Over 3 weken komen we bij elkaar in Zevenhuizen (zuid-Holland) misschien kun je daar bij zijn.
 #8489  door Gideon
 
Ja lijkt me leuk om bij te zijn. De dag erna ga ik wel rijden! dus kan niet te lang blijven maar kom zeker even buurten. Ben benieuwd waar we allemaal achter komen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7