E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27091  door Jgpeggeman
 
Balen man, dat de e34 er nu uiteindelijk ook maar aan moet geloven... jij en je e34 zijn intussen wel iconisch geworden! vooral de verhalen en knutselprojecten wat je met je e34 hebt uitgehaald, ga ik toch wel missen...
Verder sterke in deze onzekere tijd voor je
 #27094  door Theo
 
Gisteren is de snuit opgehaald, eerder deze week het interieur, het is inmiddels geen auto meer maar een sloper.

Het was wel even slikken, maar ik ben er nu wel aan gewend, bij de E28 kwam de klap harder aan destijds. Wel leuk om te ervaren dat mensen ècht blij zijn met spullen van mijn kar, de een zijn dood is de ander zijn brood.

Eind volgende maand wordt de motor opgehaald, dan zal het wel een beetje klaar zijn verwacht ik.

Mocht iemand nog een prulletje willen hebben, geef dan een seintje, ik heb voorlopig nog rommel zat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27096  door xatox
 
Wat jammer om te lezen Theo.
Wie had dit ooit durven denken.
Hopelijk blijkt het wat later allemaal een vergissing en koop je nog wel ooit terug een E34.
En uiteraard hebben we graag dat je blijft hangen, sterker nog.
Het forum zou niet hetzelfde zijn zonder je aanwezigheid.
Nu je aan het slachtfeest bent begonnen, steken die aluminium remmen er nog op? Gaan deze de verkoop in?
 #27098  door Theo
 
In ieder geval leuk om te horen dat mijn E34 flauwekul gewaardeerd werd en wordt, maar aan alles komt nou eenmaal een eind en dan doel ik op mijn E34.

Mijn bemoeizieke geest zal hier nog wel een tijdje blijven dwalen, maar dan niet als E34 bezitter, maar als E34 liefhebber en uiteraard als zelf benoemd vraagbaak.

De remmen komen inderdaad in een later stadium op de markt, maar er zijn al wat kapers op de kust en die ga ik stuk voor stuk tegen elkaar uitspelen en volledig uitknijpen, anders word ik nooit rijk ;)
 #27099  door xatox
 
Ok, begrijp ik Theo. Hou mij op de hoogte.
 #27102  door Ruck
 
Theo schreef: 13 apr 2020, 17:00 die ga ik stuk voor stuk tegen elkaar uitspelen en volledig uitknijpen, anders word ik nooit rijk ;)
Precies dat! Dat heeft een forum nodig :lol:

Ff serieus, triestig gezicht je e34 zo te zien, maar ik kan me ook voorstellen. Dat het nu klaar is en tijd voor iets nieuws in de nabije toekomst.
 #27103  door Theo
 
Ruck schreef: 14 apr 2020, 12:40
Ff serieus, triestig gezicht je e34 zo te zien, maar ik kan me ook voorstellen. Dat het nu klaar is en tijd voor iets nieuws in de nabije toekomst.
Auto's hebben uiteindelijk ook niet zomaar het eeuwige leven, je kan het heel lang uitstellen en oprekken, maar op een gegeven moment moet je echt geld gaan uitgeven om hem tiptop te houden. Dat is nou eenmaal het nadeel van ijzer, het roest en dat moet je de hele tijd voor zien te blijven.

Maar voor de toekomst, als alles weer een beetje normaal is en ik weer kan ga nadenken over 'wat leuks', dan is een E60 550i bijvoorbeeld zo'n kar die ik wel zie zitten. Een beetje de E34 540i, maar dan moderner en sneller. Morgen kan ik weer een andere favoriet hebben hoor, het is maar net hoe mijn pet staat. Maar in die hoek zit ik te denken voor over een tijdje.
 #27104  door Theo
 
En gek genoeg is het ook wel een soort spectaculair om je auto zo af te zien brokkelen, het is maar net hoe mooi je het op de foto zet ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27196  door Theo
 
And now, the end is near...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54