Theo schreef: ↑15 dec 2019, 08:05
Ik heb een klein stukje dorpel liggen, voor rechts achter, vlak voor het achterwiel. Daar issie ook behoorlijk krokant.
okidoki.
denk dat ik nog wel een stuk LV uit eentje kan halen.
Mijn idee is om gewoon niet te voorzichtig met de slijptol aan de gang te gaan en kijken wat ik voor ellende tegen kom. De E34 is onderhand toch al meer lesmateriaal dan vervoersmiddel, ik rij er echt nog zelden mee. ik ga gewoon eens kijken hoe ver ik kom met mijn eigen laskunsten, als hij uiteindelijk weer een jaar door de APK komt ben ik al dik tevreden. Het mooie is er toch al jaren van af.
Het nadeel van "overzet dorpels" is dat die duidelijk groter zijn dan origineel. Snij je de rotte delen eruit( wat wel goed is, natuurlijk) krijg je het overzet deel er niet mooi passen bij zonder extra omzet- en slijpwerk. Heeft bij mijn E28 geleid tot het niet goed sluiten van de linker achterdeur. Die ligt nu ietsje hoger in de cass( merk je bij het sluiten en is zichtbaar aan het lijnenspel) en loopt onderaan net ietsje aan.
Overzet is het goedkoopst, denk ik. Groeten, Danny
Het is altijd vervelend apk afkeur op laswerk...maar daar staat de e32 en e34 om bekend...mijn e34 is superhard..mijn e32 overigs ook..maar heb de zwarte dorpelkappen verwijderd...en rechtsvoor boven de kriksteun begint tie...dus afspraak gemaakt..en januari word die daar gemaakt...beter voorkomen dan dat t erger word vind ik..en bmw blijft hobby hè