E34Forum.nl

 #3854  door Theo
 
Ik dacht weer eens een prijspakker te vinden, sterker nog Ein Preishammer 8-)

Het gaat om de derde van boven in dit rijtje: http://www.kfzteile24.de/index.cgi?rm=s ... 01&search=" onclick="window.open(this.href);return false;

Met mijn lèlleke spoiler op de kofferklep heb ik wel 480 NM nodig dacht ik zo en voor een tientje per stuk kun je er geen buil aan vallen. Toch?

Wat is het geval: na montage van deze Preishammers gaat de kofferklep niet meer dicht, tenminste, de laatste 5 centimeter niet meer, de gasdempers zitten dan maximaal ingedrukt en zijn dan dus nog te lang.

Terugsturen?

Nee, dat niet.
Pas gemaakt door middel van een stuk afzagen en een nieuw gaatje te boren. Onder de streep een uurtje of twee aan het kloten geweest dus. Klepje vliegt nu wel weer open zoals het hoort. Klusje is dus wel gelukt, een echte miskoop is het niet voor mij, maar wees gewaarschuwd.
 #3855  door easy rider
 
Ik heb daar eens in een grijs verleden een 200 delig spoorstangen set voor op de vooras gekocht voor 2X niks. 10.000 kilometer later kon ik alles weer vervangen, dit maar door lemforder en powerflex en daar rijdt ik na 200.000 nog steeds mee.
 #3856  door Frank87
 
Je zou deze site:

http://www.besteonderdelen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Beter in de gaten moeten houden.

Die verkopen het merk "Mapco". Waarschijnlijk gewoon een B-merk maar ik heb in totaal 8 gasveren gedaan dit jaar. 4 op de 520i 4 op de 530i. Alle 8 mapco, alle 8 van die leverancier, alle 8 meteen goed.

Deze site laat je echt goed op merk kiezen. Wel duurt de levering 2 dagen langer dan andere partijen maar ik koop ruim op tijd in.
 #3860  door Theo
 
Grappig, op de site van besteonderdelen verkopen ze mijn niet passende Preishammers ook voor 16,95

http://www.besteonderdelen.nl/johns-546050.html" onclick="window.open(this.href);return false; 8-)

Ik koop regelmatig bij kfzteile24.de en je kan daar gewoon zelf kiezen of je voor rommel of kwaliteit gaat. Om de verzendkosten wat te verdelen heb ik ook 6 NGK bougietjes en wat spulletjes voor de Smart van mijn vriendin gekocht. Met die tent is verders niks mis.
 #3877  door I///M-fan
 
Maar goed dat jij zo'n handige Harry bent...ehh Theo!..... :D

Ik heb vorige week twee dempertjes gekocht voor de achterruit bij de dealer.
Ik had geen vertrouwen in onbekende merken door het lezen van negatieve berichten op Duitse fora,
moet ze altijd nog monteren.
 #3881  door Theo
 
I///M-fan schreef:
Ik heb vorige week twee dempertjes gekocht voor de achterruit bij de dealer.
Ik denk dat je veel mensen blij maakt als je daar wat foto's van maakt tijdens de montage.
 #3883  door Gert
 
Onlangs zag ik dat het dempertje lekt van het handschoenenkastje. Iemand hier nog een dichte van liggen? Wel een beetje slordig nu.
 #3890  door Gert
 
Ja, grappig, zojuist bij Ekris: € 67,61.
Dat is wel wat anders dan twee tientjes.....

Bovendien, zoveel doet ie niet. Maar de mijne lekt en dat is vervelend. Dus als iemand een gasveer heeft welke dicht is en past in een dashboard met airbag rechts, dan hou ik me aanbevolen.
 #3892  door Gert
 
Oh ja, en dan heb ik nog "geluk", want de mijne met nummer 51 16 1 954 684 kost slechts € 67,61.

Diegene die nummer 51 16 2 236 484 moet hebben, mag € 108,26 aftikken.....