E34Forum.nl

 #4094  door Theo
 
Ik heb al een tijdje zo'n spiegel liggen, zo eentje met zo'n stippie in het glas en 'met zonder' hendeltje aan de onderkant.

Past deze ook plug & play in mijn ouwe 90-er E34, of alleen in de latere modellen?

Wie weet er wat?
 #4101  door ivo
 
De stekker + aansluitingen zijn anders. Wel passend te maken met het juiste schema erbij, maar niet plug&play helaas.
Passend vanaf 5/1993 pas.
 #4103  door Theo
 
Precies waar ik al bang voor was, die spiegel is weer eens te high-tech voor mijn ouwe barrel.

Dank voor je antwoord Ivo
 #4107  door Garmir
 
Theo, bij mij lag deze kabel er ook niet, is trouwens de enige kabel die mankeerde in de over complete kabelboom van mijn wagen. Ik heb deze aangesloten zonder veel probleem. Gewoon massa voorzien en afgetakt van de 12v continu lijn van de verlichting. Aansluiting voor de achteruitrijsensor heb ik ook al gelegd tot in het handschoenkastje, maar deze nog niet aangesloten. Is ook niet noodzakelijk.
 #4111  door epmans
 
Je zou dan een spiegel met de schuifregelaar kunnen plaatsen. Probleem is dat je die nu net niet toevallig hebt liggen?
 #4116  door ceke1985
 
Eric; wat bedoel je met een spiegel met schuifregelaar? Is dat de voorganger van de volautomatische ofzo? Ik heb een standaard achteruitkijkspiegel. Mijn wagen is van 1993. Moet eens kijken van welke periode in 1993 precies... Anders wel een leuke optie :D

Cédric
 #4118  door epmans
 
Heb even foto's op mn computer opgezocht:

deze is de eerste versie met schuifregelaar
2014-11-19 13.24.55.jpg
2014-11-19 13.24.43.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #4121  door Garmir
 
Lelijk ding, , wou ik ook niet in mijn wagen, daarmee gezocht naar die met het oogje zoals Theo liggen heeft en die geïnstalleerd, veel strakker :)
 #4150  door epmans
 
ceke1985 schreef:Iemand die nog zo'n auto dimmende achteruitkijkspiegel liggen heeft?

greetz

welke dimmende spiegel?