E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #315  door Graad
 
giovanny schreef:
graad schreef:Ben gistere benaderd door een e30 liefhebber
Die organiseert 10-08 een tourrit vanuit Hellevoetsluis en eindigd ook weer daar
De opbrengst van de inschrijving 10€ per bmw gaat geheel naar KIKA toe
Verzamelen tussen 11.00 en 12.00 uur
Molshoek 2 3224 Ah Hellevoetsluis,

Er kan ook ge bbq worden,tussen de 5 a 10€ per persoon

Ik ga er heen
Wie heeft er zin om ook een mooie rit met zijn bmw voor een goed doel te doen :?:
Grz graad
 #320  door Alpinab10
 
Goed initiatief ik steun kika al jaren helaas ben ik dan op huwelijksreis anders had ik zeker mee gedaan
 #358  door epmans
 
'helaas ben ik dan op huwelijksreis'

Hahahaha.
 #363  door Alpinab10
 
Tja een man heeft zo zijn voorkeuren :lol:
 #390  door Maik
 
Ik ben er dan met vakantie.

Jammer! Ik had graag mee gedaan!

Lijkt me leuk om de auto´s en de forumleden een keer te zien. Is altijd leuk/leerzaam
 #416  door easy rider
 
Ik ga vanavond even bij die E30 liefhebber langs om es te kijken wat de mogelijkheden zijn, zit nog bij mij om de hoek ook.
 #495  door easy rider
 
Nou even op bezoek geweest bij de beste man. Hij heeft een grote hobby sleutelplek voor E30 liefhebbers en een soort van "Ludolfs" magazijn vol met E30 spullen.

Hij weet nog niet zeker of de E30 meeting gaat over het sponsoren van Kika of dat het wat anders wordt. Er komen waarschijnlijk 50 Auto's. Er wordt wel een rondrit georganiseerd over Voorne-Putten en Goeree-Overflakkee maar hoe de rit er uit gaat zien weet hij nog niet. Aan het eind van de dag wordt er een BBQ georganiseerd maar hij weet nog niet waar. 'T is allemaal een beetje onduidelijk tot nu toe. Hij houd mij op de hoogte van de ontwikkelingen. Wel staat vast dat de meeting op 10 Augustus zal plaats vinden.
 #625  door Speedy
 
Jammer dat ik nou net moet werken die dag. Anders had ik wel langs gekomen. in een E36.
 #629  door Graad
 
En al iets meer bekend? Want is vroeg dag zo ;)
 #653  door easy rider
 
De organisator heeft mij geSMSed. Ik heb aanstaande Maandag avond weer een afspraak met hem, ik hoop dat ik dan wat meer duidelijkheid kan verschaffen.