E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #17342  door Ruck
 
Wauw! Dat moet toch een gelukzalig moment zijn, 10jaar met je auto en nog elke keer omkijken als je hem net geparkeert hebt. 8-)
We willen het er natuurlijk niet over hebben, maar wat zal het ooit een gemis worden.
Voor nu gewoon nog 10 jaar erbij! Denk maar zo, een andere auto kost ook een hoop euro's :geek:

Mooi om je topic eens door te lezen!
 #17343  door epmans
 
leuk jubileum!!

zover ben ik nog lang niet!!
De E34 die ik nu het langste bezit, kocht ik 6,5jaar terug. Mn eerste E34 kocht ik 8 a 9 jaar geleden.

Gefeliciteerd! Uit eten bij Shell? :D
 #17345  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Vincent. Gefeliciteerd !!
We geven elkaar de hand: onze Touring was 8 augustus 10 jaar in ons bezit. Gekocht met net over de 310xxx en nu dus al boven de 555555 (viewtopic.php?f=9&t=1779#p17265) en dat op lpg. Nooit geen spijt van die aanschaf gehad.
We rijden heerlijk verder. Zo na de vakantie, 4000km gereden met de caravan erachter, valt het me altijd op hoe lekker 'schoongebrand' de motor is. De hele aandrijflijn is goed op temperatuur gekomen en de hele auto rijdt nu zo soepel en vloeiend.
Merk dat, na een paar maanden korte afstanden, er iets verdwijnt van die soepelheid.
Groeten, Danny
 #17353  door Theo
 
Gefeliciteerd Vincent, 10 jaar is een mooi stuk mensenleven.

Als baas boven baas, met drie BMW's voor de deur van 12, 15 en 26 bezitsjaren, kan ik je vertellen dat je niet zo slim bezig bent. Je bent namelijk dusdanig aan het versmelten met je auto dat hij straks alleen nog weg mag als je tussen zes planken gaat. Doe je hem eerder weg dan kom in een staat van mannenverdriet terecht waar je niet meer uit gaat komen.

Gauw wegdoen dus die auto, gaat problemen geven.
 #17356  door Alex Kroeze
 
Theo schreef:Gefeliciteerd Vincent, 10 jaar is een mooi stuk mensenleven.

Als baas boven baas, met drie BMW's voor de deur van 12, 15 en 26 bezitsjaren, kan ik je vertellen dat je niet zo slim bezig bent. Je bent namelijk dusdanig aan het versmelten met je auto dat hij straks alleen nog weg mag als je tussen zes planken gaat. Doe je hem eerder weg dan kom in een staat van mannenverdriet terecht waar je niet meer uit gaat komen.

Gauw wegdoen dus die auto, gaat problemen geven.
Theo.

Hij zakt vanzelf een keer in elkaar.......Dat doen ze tenslotte allemaal een keer.Dan is het een kort en heftig afscheid......

Alex
 #17357  door danny-ex-touringE34
 
Hoi allen. Ik sluit me bij Alex aan.
Je hebt best wel gelijk Theo, maar jij hebt nog aardig wat jaren te gaan en tegen de tijd dat je mijn leeftijd van 70 hebt gehaald, heb ik m'n afscheid al wel gehad.
Kijk al wel om me heen, een leuke E39 Touring bv of een E34 Touring met weinig kms. Dan wel een V8. Groeten, Danny
 #17378  door Vincent
 
Tien jaar later, part deux

Dank allen. Het valt me wel op dat ik zeker niet de enige ben die aardig honkvast is. Ik behoor nog niet tot de vaste kern als ik lees hoe lang sommige broeders hun E34 hebben. Vlak nadat ik mijn E34 kocht zat dit model op een dieptepunt. Een E34 kon worden gekocht voor wisselgeld, werd een paar maanden mee gecrosst en vervolgens weer verkocht of naar de sloop. Dat stadium zijn we wel voorbij en zijn er nog wel E34's te vinden voor onder de duizend euro, maar de wat nettere exemplaren zijn gelijk een flink stuk duurder. Het is nu zelfs zo dat een gelijkwaardige E39 goedkoper is dan een E34.

De originele verkoopfoto's heb ik nog, echter het autobedrijf bestaat inmiddels niet meer en googlemaps leert mij dat parkeren op dezelfde plek niet meer mogelijk is. Dus moet ik het maar doen met de eerste foto thuis. Zoals het bij mijn ideologie hoort "Zo Origineel Mogelijk", zullen de verschillen niet zo heel groot zijn :mrgreen:

Oktober 2006

Afbeelding

Oktober 2016

Afbeelding
 #17380  door Ruck
 
Hij is iets donkerder geworden :lol: en hij heeft een nieuw vloertje gekregen !

Staat er nog netjes bij! 8-)
 #17386  door MemphisBmw
 
Heeft ook beveiliging gekregen zo te zien 8-) Een mooi hek!

Deze zou ik maar al te graag een keer onder handen willen nemen met mijn polijst machine :oops: :D
De kleur zal iets donkerder worden maar oh zo mooi glimmend! :mrgreen:
Vraag maar aan Coach, heb zijn E36 cabrio en E30 Touring onder handen mogen nemen :mrgreen:

Is idd niks veranderd, behalve het feit dat deze E34 zijn beurtjes krijgt en met liefde wordt behandeld....
 #17389  door Vincent
 
Haha, had de spelregels iets nader moeten toelichten :wink: Dat hij iets donkerder lijkt heeft enerzijds natuurlijk met het licht te maken. Anderzijds heeft de voorzijde nieuw plaatwerk en heb ik de auto een paar keer professioneel laten poetsen, dat is zeker voor de langere termijn goed en kan ik dus een ieder van harte aanbevelen. Toegegeven, het is een klap duurder dan "even een wasstraat pakken", maar dit betaald zich op de langere termijn dubbel en dwars terug.

Trouwens, het erge van dat hek is dat het wel noodzakelijk blijkt te zijn. Een jaar of drie geleden (de Vijf stond nota bene buiten het hek) heeft men een poging gedaan om in te breken in de auto die achter het hek stond... Te triest voor woorden.
Overigens is dit niet meer de vaste plek van de E34 en overnacht deze tegenwoordig lekker binnen in z'n eigen slaapkamer. Komende winter zal het weer een luxe zijn om niet te hoeven krabben.

Oh ja, hoewel de auto er op een afstand netjes uit ziet (dank daarvoor), valt 'ie wel door de mand zodra je dichterbij komt. Zelfs m'n pa schrok van de wielkastranden... :o
@MemphisBmw: voorlopig gaat er niets meer aan de carrosserie gebeuren dan een beetje netjes houden. Eerst moet in ieder geval de achterzijde aangepakt worden. Zodra dat is gedaan zal ik een beroep op je doen.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15