E34Forum.nl

 #1007  door Jgpeggeman
 
Mr Floppy schreef: In de spuiterij hebben ze nieuwe randen erin gezet , en alles erom heen blank geslepen voor het geval van .
Hele toestand achter is goed voorbehandeld worden .
Dat scheelt inderdaad een hele boel! Voorkomen is beter als genezen
Mr Floppy schreef: Ik ben eens benieuwd hoe dat zo is met een E36 door de wereld te gaan .
Rijd niet verkeerd , maar totaal niet te vergelijken met een E34 .
In een E30 zie je dat ze nog familie zijn , bij een E36 is het een nieuwe generatie .
Ik moet persoonlijk bekennen dat het best goed toeven in een e36. Coupe is gewoon een mooie wagen welke goed rijd. Alleen het premium gevoel van bijvoorbeeld de e34 ontbreekt wel echt in de e36. De compact was echt een uitblinker qua rijplezier! Alleen daar is in het interieur helemaal het premium gevoel verdwenen, wat ruimschoots goed word gemaakt door de rijeigenschappen!
 #1010  door Mr Floppy
 
Ja idd van binnen merk je echt wel dat er wel een groot verschil is met een E34 .
Vooral aan de gebruikte materiaalen vind ik persoonlijk dat het verschil groot is , is minder degelijk dan E30 of E34 .
Maar goed gaat wel goed komen met mijn nieuwe generatie BMW .
 #2665  door DDT525
 
Leuk om te volgen dit topic ;)
 #2669  door Frank87
 
Ik overweeg deze winter een E36 Cabrio met 2.5 of 2.8 erbij te halen. Als project voor de zomer. E.e.a. heeft ook te maken met emigratie en een baan internationaal maar wie weet knap ik wat leuks op.
 #3251  door I///M-fan
 
Dat is wel een zeldzame kleur Marco, is toch geen Estorilblau he? Mooi ding.
Ik heb ooit een mooie E36 320 Coupé in Brokatrot gehad, ook een zeldzame kleur, reed fantastisch maar het verbruik..... :o
 #3366  door Mr Floppy
 
Nee de kleur is moreagruen metallic .
De kleur was ook de reden dat ik zo iets had van we gaan eens kijken of het wat is .
En daarbij er zit alles al op wat ik leuk vindt , oftewel als ik een kale E36 had gekocht was er ook een Mr Floppy actionset opgekomen , M paket , verlagen , sportinterieur en en en .
Deze had alles al erop zitten wat ik wel leuk vindt , het oog wil ook wat .
En de auto is zo vanaf de fabriek geleverd worden , er zitten alleen H&R verlagingsveren op en een Remus uitlaat .
Heb zelf ng laatst nog een hoedenplank met sonnenrollo erin gezet , hoedenplank mooi zwart gespoten en klaar .
maak er dit weekend wel een foto van .
Rij er nu 2 maanden mee en is echt een fun auto , rijdt lekker en de petjesfractie kijkt er graag na , mijn vriendin vindt het een midlife crisis auto maar rijd er zelf maar al te graag in .

Mvg Marco
 #3374  door ivo
 
Mr Floppy schreef:mijn vriendin vindt het een midlife crisis auto maar rijd er zelf maar al te graag in .
LOL alleen al daarom moet je er gewoon in gaan rijden. De volgende stap is een cabrio :mrgreen:
 #3375  door I///M-fan
 
"Een Mr. floppy Actionset"..... :lol: :D

Ik lees altijd met bewondering hoe grondig jij je auto's aanpakt, je kunt ook zeer goed sleutelen!
Heb je ooit een monteurs opleiding gehad of is het puur 'door te doen' dat je dat allemaal kunt?
 #3384  door Mr Floppy
 
Ik heb ooit eens op de streekschool gezeten en een dieselmonteur opleiding genoten .
Maar ongezien ik niet zo van het naar school gaan was heb ik er niet veel van meegekregen .
Het winkelcentrum en de brommers waren veeeeeeeeel belanrijker dan naar school gaan .
Het meeste heb ik me zelf geleerd , onder het motto gewoon doen .
En als er iets is wat ik niet aandurf , dan laat ik dat over aan mensen die dat wel kunnen .
Maar ik kan me goed redden , en dat scheelt een hoop .
Als ik voor alles na de garage zou moeten werd het een dure hobby met de uurtarieven die de garage hanteerd .
 #3407  door Bart Jansema
 
ivo schreef:
Mr Floppy schreef:mijn vriendin vindt het een midlife crisis auto maar rijd er zelf maar al te graag in .
LOL alleen al daarom moet je er gewoon in gaan rijden. De volgende stap is een cabrio :mrgreen:
Hahaha dan zit ik er al wel heel vroeg in ;)