E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #8511  door Vincent
 
Wat een leuke foto's zeg! Nooit geweten dat er nog een paar leuke picca's van m'n Beierse kameraad rondzwerven :mrgreen:
 #8518  door I///M-fan
 
Wie wat bewaard heeft wat zei mams altijd... :D

Ik was jouw naam vergeten erbij te zetten Vincent maar ik heb het alsnog gedaan.
Jij zit toch ook op de foto te grijnzen hé?
En Ivo herken ik nog. Die heeft me nog naar de juiste Autobahn geleid anders was ik daar nu nog rondjes aan het draaien... :lol:
 #8595  door Speedy
 
Ik ben mogelijk wat later. Ik moet even langs Heteren om een Veilings kavel op te halen.
 #8598  door Frank87
 
Update:

Ik geef jullie morgen de definitieve instructies / planning. Een aantal mensen gaf al aan later te zijn. Mogelijk starten we dan ook wat later. Ik zal zorgen voor koude frisdrank en wat broodjes i.v.m. het warme weer.
 #8599  door Speedy
 
oke zal me overall wassen :P
 #8600  door Coach
 
Ik moet helaas afhaken; heb het Streetball Masters toernooi en zit in de wedstrijdleiding. Evenement duurt heel de dag.
 #8608  door Frank87
 
Update:

Ik wil graag weten of iedereen die zegt te komen, ook gaat komen. Het gaat zaterdag aanvoelen als 40 graden. Dat is geen fijne werktemperatuur. We kunnen het gewoon laten doorgaan maar graag even wat bezinning.
 #8610  door Theo
 
Ik had me niet officieel aangemeld, maar had wel plannen om langs te komen.

Maar met de aankomende hittegolf buig ik af richting Noordwijk aan Zee.
 #8611  door Speedy
 
Ik ben er bij. Heb er vrij voor genomen. en aangezien ik anders had moeten werken...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11