De motorkap moet er weer op, bandjes op de grond en dan een stukje rijden.
Donderdag ben ik vrij, dan heb ik weer nieuws
Zag gisteravond nog wel olie op de grond ter hoogte van de krukas keerring...Hoop dat die nog dicht trekt, anders moet de hele bende er weer een keer uit...
Theo, weet je alweer welke pin het was? Overigens ben ik wel genoodzaakt je de volgende keer een paar petsen te geven, al dat werk voor niks
Oh ja, wel nog 1 nieuwtje; tijdens de tweede keer warmdraaien gsiteren gaf ik een paar keer iets gas, voor het ontluchten (en de fun) en hoorde plots een klingkloengkleng.. *KUT*.
Wat bleek, 1 van de db killers in de achterdemper lag plots op de vloer, niet bestand tegen Alpina geweld
Ik ben wel benieuwd naar de omkeuring. De 2.8 met Eisenmann is op kenteken aangepast naar het volume zodat ik daar geen gezeik mee krijg, hoop dat ze dat ook met de cabrio willen doen.