E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #6751  door wolf4008
 
hallo.

bij deze wouw ik me even voorstellen. voor 2 redenen, een omdat het netjes is natuurlijk, en twee ik heb jullie hulp dringend nodig.

maar snel iets over me zelf. ik ben 33jaar en woon samen met me meisie en hond in zuid limburg. ben al zins kleins af aan, gek van bmw heb al zoon beetje alles wel gehad. maar de voorliefde voor de e34 is het groots. heb ook een paar gehad, heb nooit iets gehad met de touring. weet niet was niet echt mijn model. tot dat ik deze foto zag.

Afbeelding

toen smoor verliefd op geworden. en ooit gedroomd een te vinden zoals die met de zelfde kleur.

nou is het zo dat ik niet echt veel geluk heb gehad in het verleden met bmw. altijd pech waar je niet goed van :x nou is het momenteel financiel gezien niet lekker bij ons. me vriendin die minder moet werken. en ik die ook al minder verdien. toch hebben we samen besloten ons leven te lijden en van ons hobbie te genieten. zijn namelijk allebij auto gek.

toen uit het niets, ik niks te doen had ik even op marktplaats te loeren. kom ik ineens mijn touring tegen toch 2 keer mijn ogen knijpen van droom ik. nee toch niet ik gillen naar me vriendin, kom kijken ze keek en zij dat is die je wouw toch zoals die op de foto. nou is het niet die natuurlijk. maar schilt niet veel. dus me vriendin snel bellen er voor. dus dat doe ik, en ja hoor hij staat er nog. dus ik en me vader er naar toe, een uurtje rijden. komen we daar aan. bleek het om een klein autohandelaar te zijn, die voornamelijk aanhangwagens verkoopt, en dit er bij doet. had ook duidelijk geen verstand van auto,s bleek later. tot mijn verbazing bleek het om een 4 cilinder te gaan m43. wat ik toch wel jammer vond. maar de auto zag er best netjes uit. geen schade auto in iedergeval. hij starte goed liep heel mooi. mooi leer sport stoelen. sportstuur die helaas wel het leer van los laat. hemel hangt los. maar dat is het. en toen gebeurt het werd verliefd. heb met veel dingen 500 voor betaald. zonder apk dat deed i niet. en die loopt tot vandaag de 27ste. maar dacht dat komt goed.

wilde weg rijden. moet de kopling helemaal tot aan de laaste punt op laten komen voor die grijpt. dacht dat er lucht in de vloestof zat zal wel goed komen. jaja geen proefrit gemaakt ja domdomdom :roll: maar dat krijg je als je verliefd word. ondanks dat eenmaal op de snelweg wat een genot zeg reed als een vliegtuig zo soepel heb ik nog nooit meegemaakt zo lekker. had ook helemaal geen slecht woord over de m43 meer te zeggen. thuis aangekomen, vriendin helemaal :shock: :o die ziet er gaaf uit en maar voor 500 jep :D hier nog wat foto,s..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar toen kwam het gezijk. de apk. bleek de draagarmen slecht te zijn een veer was gebroken. ruitewissers slecht. de kopling is op niet de vloeistof wat ik dacht. en de krikpunten erg slecht veel roest. een kapot achterlicht klein stukje afgebroken en derde remlicht deed het niet, al met al afgekeurt. daar gaat je droom. je zou jet echt niet zegge als je de auto ziet. en rijd. loopt zo goed. maarja zoals ik in het begin zij. financieel kunnen we dit niet echt veroorloven. en zitten met een naar besluit. me vriendin vind dat ik hem op moet knappen. heb de derde remlicht al gemaakt bleek een kapot draad te zijn. heb al een nieuwe achterlicht. maar de roest zit me dwaars ken niemand die het kan lassen, en uitbesteden is volgens mij niet te betalen.

mijn vraag is nu namelijk wat denken jullie er van. jullie hebben er denk meer verstand van. ik weet het niet meer. alvast bedankt.
 #6752  door epmans
 
pfff wat een verhaal zeg.

nou in elk geval welkom op dit forum, waar had liever dat je een andere binnenkomer wou vertellen.

auto ziet er op de foto's inderdaad mooi uit, maar ook voor 500, mag je toch wel eerst een proefrit maken en plat op je buik liggen om een indicatie van een auto te krijgen. Dit is een slecht begin en omdat je al zegt dat je financiële status slecht is, moet je echt goed weten waar je aan gaat beginnen. Eerlijk gezegd snap ikzelf dan al niet dat je aan zo'n uitdaging gaat beginnen. Laatst nog een Twingo voor een neefje gekocht. Dat weegt erg weinig en kost m daarom al lekker weinig en heb een nieuwe apk keuring er op bedongen zodat de eerste kou uit de lucht is. Met een 2e hands auto moet je nu eenmaal ook geluk hebben. Ik kan je, mede vanwege de afstand van Limburg naar de kop van NH, niet helpen. Succes ermee.
 #6753  door wolf4008
 
epmans

bedankt voor je bericht. en inderdaad het is een lang verhaal geworden, sorrie daarvoor. de reden waarom ik de gok heb genomen is dat ik deze type touring juist zocht. zoals je weet zijn ze niet voor het oprapen. uit duidsland halen, heb ik geen zin in voor mij een hoop gedoe. ik had het beter kunnen doen, daar heb je gelijk in, maar zoals je zegt het blijft een gok, en helaas heb ik aan hetb kortste eind getroken. ik kan een hoop zelf, of ga het in iedergeval proberen. het is alleen de roest waar ik me zorgen om maak. het zijn volgens mij alleen de krikpunten de rest ziet er goed uit. zal kijken wat dat me gaat kosten. anders moet i helaas weer weg.
 #6754  door Theo
 
Kom hem maar in Nieuw Vennep brengen, dan krijg je 400 euro van me.
 #6761  door easy rider
 
Welkom op het forum.

Je hebt geluk dat je hier terecht bent gekomen. Er zitten hier genoeg liefhebbers die je goedkoop van onderdelen kunnen voorzien. Als je zelf een beetje kan knutselen dan kunnen de kosten wel meevallen maar begrijp wel dat het rijden van een E34 altijd geld kost.
 #6772  door wolf4008
 
Ja waarschijnlijk gaat i de verkoop weer in. Hopelijk krijg ik me centen weer terug. Ben niet helemaal uit moet er nog even over na denken. Vind dit echt klote dit.
 #6774  door ivo
 
Welkom op het forum maar toch al meteen een teleurstelling zeg.
Hopelijk krijg je goede tips en adviezen hier over je vervolgstappen....
Theo schreef:Kom hem maar in Nieuw Vennep brengen, dan krijg je 400 euro van me.
Als Theo 'm niet wil, dan neem ik 'm wel van je.
 #6777  door Jgpeggeman
 
wat een verhaal zeg... (klinkt me eigenlijk ook wel een beetje bekend in de oren.. heb het ook al een keer meegemaakt in vergelijkbare omstandigheden)

Zoals ze hierboven al zeggen, breng dat ding naar Theo, neem je €100,- verlies, en zoek (spaar) verder naar een beter exemplaar...
Goede e34's worden steeds schaarser, en in deze prijsklasse (en zeker met een touring) kun je gewoon niet veel verwachten.

Wat betreft de eerste auto die je laat zien... ik ken deze wagen ook (van stanceworks), en is een van de mooiere tourings.

Maar neem een tip van me aan. Koop een technisch goede (lees: kosten technisch overzichtelijk) touring, en ga hem op je gemak maken zoals je hem uiteindelijk wilt hebben. Dat heb ik met de mijne ook gedaan, en langzamerhand begin ik nu toch echt de ideale e34 voor mij te krijgen. Toen ik de mijne kocht, baalde ik enorm van de kleur en de velgen. Maar omdat de auto goed was, en ik de verkoper blindelings vertrouwde (ja, klinkt dom, maar ik vertrouw vriendje Epmans blindelings als ik wat van hem koop), heb ik hem toch gekocht, en nu bijna anderhalf jaar later is de auto bijna helemaal naar mijn zin...

voor je beeldvorming...

voor:
Afbeelding
Afbeelding

en nu:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #6783  door Theo
 
wolf4008 schreef:Ja waarschijnlijk gaat i de verkoop weer in. Hopelijk krijg ik me centen weer terug. Ben niet helemaal uit moet er nog even over na denken. Vind dit echt klote dit.
T.vanveen@quicknet.nl

Naar Nieuw Vennep rijden, 400 euro handje contantje aanpakken en bakkie doen. Breng ik je daarna even naar het station.

Probleem weer opgelost, kun je weer doorgaan met ademen.
 #6784  door Jgpeggeman
 
Theo schreef:
wolf4008 schreef:Ja waarschijnlijk gaat i de verkoop weer in. Hopelijk krijg ik me centen weer terug. Ben niet helemaal uit moet er nog even over na denken. Vind dit echt klote dit.
T.vanveen@quicknet.nl

Naar Nieuw Vennep rijden, 400 euro handje contantje aanpakken en bakkie doen. Breng ik je daarna even naar het station.

Probleem weer opgelost, kun je weer doorgaan met ademen.
He makes you an offer you can't refuse!