E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #7069  door Jacobt
 
Dag Heren, (en een enkele dame misschien),

Ik ben op de forums bekend als Jacobt, roepnaam Jaap.
38 jaar oud met 2 kinderen en een auto passie, sporten is voor mij o.a. Ktm 450 exc rijden tijdens enduro ritten georganiseerd door de knmv.
" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto's die de laatste jaren zijn gepasseerd, e55 amg, Corvette C6, E30m3, 993 Carrera 2, impreza Gtt, 330diesel, crx, enz, enz.....
Op dit moment heb ik nog een Gt3 996 mk1 clubsport, die stijgt momenteel zo hard in waarde dat ik daar niet in rij komende zomer, en daarom maar eens een zomer met de M5 ga rijden.

Op het oude forum was ik rond 2010 actief toen ik met mijn e34 m5 bezig was. Gehele revisie van motor en onderstel, een respray en nog wat leuke dingetjes, de wagen heeft de laatste jaren eigenlijk alleen maar in de opslag gestaan (droog).

Is echt alle info weg van het oude forum? Als ik wilde weten wat er precies met mijn bmw was gebeurd keek ik daar even op, ik heb wel veel gedocumenteerd maar niet alles......op het oude forum had ik alles staan.

Op dit moment probeer ik de puntjes op de i te zetten en ga de wagen deze zomer eindelijk echt rijden zoals het hoort. Wel in het weekend, door de week een Diesel Lease auto.

Dingen die nog moeten gebeuren zijn:

2 originele velgen weer opzoeken (ligt bij de plaatselijke garage op zolder tussen honderden andere wielen), kofferbak is nu leeg (volgens mij)
gereedschap setje weer opzoeken, thuis tussen de rommel, al 6 jaar niet meer gezien.
voor de 2x nieuw opendakrubber, de vorige nieuwe kwam slecht iut de verpakking, daarom zit hij niet goed in de hoek.
kleine motorische afstellingen die RS Motorsport nog steeds zou doen, en heeft toegezegd dat ook nog steeds te willen doen gelukkig.
Kijken of de nieuwe Bilstein B8 dempers comfortabele veren kunnen krijgen, nu H&R en dat vindt ik toch te hard en te laag. Het moet iets comfortabeler.
radio code weer opzoeken, gaat wel lukken, weet ongeveer waar die ligt.
Taxatie opnieuw laten doen, is ook 7 jaar geleden, toen 12500,- voor revisie en respray.





Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jacobt op 16 apr 2015, 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.
 #7079  door easy rider
 
Welkom (terug) Jaap,

Idd, alle info van het vorige forum is met de crash verloren gegaan. Om die rede maken we nu wekelijks een volledige backup.

Veel plezier op het forum.
 #7154  door Jacobt
 
Beetje raar om hier nu al te melden, maar op een ander forum heb ik het ook ter sprake gebracht.
De E34 gaat in de verkoop als alle kleine zaakjes zijn opgelost die nog moeten gebeuren.
Was niet de bedoeling in eerste instantie, maar ik ga op zoek naar een scherpere sport auto voor erbij waar je ook af en toe het circuit mee op kunt.
 #7375  door Jacobt
 
Bloempie schreef:Mooie M5! Hoeveel heeft kilometers heeft ze op de klok staan?
circa 188.000 km
de nieuwe motor, onderstel, remmen, wielophanging hebben hooguit 4000km.
 #8692  door Jacobt
 
Auto is verkocht.

Heb nog 1 standaard achterwiel incl. Band, en een losse band met veel profiel.
Ook nog 2 goede voorremschijven, wel helemaal roestig.

Wie verlost me voor een kleine vergoeding?
 #8702  door Dimitri
 
Wat is een standaard achterwiel? Gewoon 15" stalen velg? Of lichtmetalen turbine velg? In het laatste geval wil ik hem wel van je overnemen.