E34Forum.nl

 #11200  door Coach
 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De monteur heeft de achterspoiler gemonteerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De originele en complete type-aanduiding zit er nu ook op. Eigenlijk is het belachelijk hoeveel tijd je besteed aan details die verder geen mens opvallen of boeien, maar die voor jezelf heel belangrijk worden. De airducts - bijvoorbeeld - zitten er ook weer in. Niet omdat het nodig is bij dit power-beest, maar omdat het er hoort.
 #11201  door Coach
 
Afbeelding
Afbeelding

A picture paints a thousand words....
 #15893  door Coach
 
In verband met de aanschaf van een E30 Touring is de sedan inmiddels verkocht...
 #15894  door ivo
 
Nou kom maar op dan met die foto's van de Touring!
Maar je een nieuw topic aan of ga je hier verder en pas je de titel aan?
 #15896  door Coach
 
Nieuw topic aangemaakt!
Afbeelding
 #25607  door Coach
 
And.. .he's back. Mijn neefje kocht een E46 Touring en ik heb de E30 terug gekocht.
Afbeelding

Er zit inmiddels weer een hoop werk in, maar het was allemaal de moeite waard.
Afbeelding
Afbeelding

Setje schitterende velgen gekocht en met veel geduld zelf helemaal opgeknapt. Schuren, grondverf, weer schuren, spuiten en blanke lak.
Afbeelding

Hoedenplank weer zwart gemaakt en zonnerollo geplaatst
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Andere vering gemonteerd. De vering bleek verlaagd door een ijverige doe-het-zelver die er een ring afgeslepen had. Ging niet helemaal goed, dus vervangen door originele vering. Maar toen stond ie wel heel erg hoog op z'n pootjes. Via FB een setje verlagingsveren gevonden en nu staat ie er mooi bij.
De imperial is door monteur Remco geplaatst voor het Bimmerfest aangezien dat destijds (1989) een veel gebruikt accessoire was. Gaat er dus weer af. De auto is helemaal gepolijst, de bak- en diff olie ververst, M-tech 1 stuur er in en alle kunststof delen plus de keivanger zijn opnieuw gespoten. Wat kleine zaken zoals logo's vervangen en de handremhoes en pook-knop hebben nu leren versies.

Afbeelding

En nu gaat ie weer de stalling in en zoek ik twee voorschermen. En eigenlijk wil ik proberen een creme leren interieur te vinden, maar dat komt wel.
Laatst gewijzigd door Coach op 09 jun 2019, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 #25617  door epmans
 
erg leuke wielen hoor, en kopsteunen achterin kleedt een auto altijd erg goed.
 #25638  door danny-ex-touringE34
 
"" Hoedenplank weer zwart gemaakt "" .

Hoi Patrick, Waarmee heb je dat toch 'kunstvezel tapijt' kunnen verven? Want ik wil de verschoten blauwe hoedenplank van de E28 opknappen.
Groeten, Danny
 #25640  door Coach
 
Met een spuitbus verf van de Action. Je moet alleen echt goed tussen de vezels spuiten.