E34Forum.nl

 #7352  door Ivo3010
 
Hallo iedereen,

Mijn elektrische rollo werkt helaas niet meer, heb t motortje open gemaakt maar het tandwiel is dus versleten.
Ik heb veel zitten googlen, heeft iemand misschien een tip of een adres?

Gr Ivo
 #7353  door epmans
 
Ff op speedy wachten, die heeft wel wat.
 #7373  door Speedy
 
Oei daar vraag je wat. Ik heb in een ver grijs verleden eens voor een e32, een dergelijk tandwiel besteld. Deze was gemaakt van aluminium. Ik zal eens kijken of ik deze persoon nog ergens kan terug vinden en benaderen. Ik neem even aan dat er gewoon een zeskant op zit?
 #7374  door easy rider
 
Als je de maten hebt of nog beter een 3D tekening kan ik hem voor je 3Dprinten of CNCen.
 #7377  door Cees
 
easy rider schreef:Als je de maten hebt of nog beter een 3D tekening kan ik hem voor je 3Dprinten of CNCen.
oei nu is mijn intresse ook gewekt
ik heb nog een elec Rollo op de plank liggen
deze kan ik uit elkaar halen en leeg halen
dan kan ik je de tandwielen opsturen zodat je ze kan na maken
is da wa of nie
 #7378  door easy rider
 
Cees schreef:
easy rider schreef:...dan kan ik je de tandwielen opsturen zodat je ze kan na maken
is da wa of nie
Dat kan maar dan moet ik ze eerst in 3D op gaan tekenen en dat is veel werk en die tijd heb ik niet. Dus als er hier iemand is met veel vrije tijd en een beetje redelijk kan 3D tekenen dan kan ik ze zo maken voor je.
 #7379  door Cees
 
easy rider schreef:
Cees schreef:
easy rider schreef:...dan kan ik je de tandwielen opsturen zodat je ze kan na maken
is da wa of nie
Dat kan maar dan moet ik ze eerst in 3D op gaan tekenen en dat is veel werk en die tijd heb ik niet. Dus als er hier iemand is met veel vrije tijd en een beetje redelijk kan 3D tekenen dan kan ik ze zo maken voor je.
wie o wie kan dit doen
dan stuur ik ze toe
contact via PB of mail naar M5@texel.com

dan kunnen we allemaal de tandwielen vernieuwen via easy rider als die dat wil natuurlijk
 #8050  door Ivo3010
 
Helemaal vergeten te reageren! :( !
Ik heb inmiddels een stuk van de slechte tanden weg gezaagd!
Via een bepaalde methode op een website!
Moet nog even de veer aanspannen en dan kijken of hij t doet!
 #8055  door Speedy
 
Dat is een oplossing inderdaad. IK heb via facebook nog bij iemand een bericht achter gelaten. Echter heb ik niets meer vernomen.
 #8058  door easy rider
 
Ivo3010 schreef:...Via een bepaalde methode op een website!...
Wat is de URL ?