E34Forum.nl

 #7666  door epmans
 
Bij de aanschaf van mijn auto kreeg ik een gesmolten sleutel mee.
2015-05-09 19.30.17.jpg
2015-05-09 19.31.28.jpg
ziet er lelijk en vies uit. Maar goed... de afstandbediening werkte evenmin dus heb ik de twee batterijen vervangen en jawel hoor, na het inleren had ik de afstandbediening aan de gang gekregen. Maar hij was nog steeds lelijk.

Toen we met de wagen op vakantie gingen dook ik in een meer, maar had de sleutelbos nog in een zak zitten en dat was weer funest voor de afstandbediening. Het opnieuw vervangen van de batterijen hielp ook niet dus ik open de wagen altijd met de sleutel in de deur.

Vorig jaar had ik kontakt met Arri3 en hij gaf aan dat hij nog zo'n sleutel had en daarvan heb ik dan weer het dekseltje over gezet zodat de sleutel er iets minder slecht uit zag.

Nu heb ik een auto gekocht waar ook deze tweeknopssleutel zit. En nog mooie ook en de afstandsbediening werkt! Dus top voor mijn eigen wagen.

1.
Ik vraag mij alleen af of iemand al ervaring heeft met het demonteren etc van die sleutels want wat ik zou willen is de daadwerkelijke sleutel wat je in het slot steekt zou ik in een mooie behuizing met tevens mooie knopjes willen doen. Kan dat wel want dat zit volgens mij nogal aan elkaar vast.
2.
Kan ik het technische deel gaan gebruiken (inleren) om een andere auto mee te gaan bedienen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.