E34Forum.nl

 #7878  door Wessie
 
Hij heeft het weer geflikt hoor de koopjesjager.
Hoop datie bevalt maar zal meer aan jezelf liggen dan denk als aan de auto :)
 #7893  door Cees
 
heerlijke bak Theo
deze zullen hem goed af maken
viewtopic.php?f=31&t=501" onclick="window.open(this.href);return false;
 #7897  door Theo
 
Zeker weten Cees, maar ik hou de hand nog even stevig op de knip wat deze auto betreft. Het is qua aanschaf een auto waar ik geen buil aan kan vallen, maar iedere investering kan de weegschaal om doen slaan en dat wil ik voorkomen.

Ik ben zo langzaam maar zeker de auto aan het verkennen en inventariseren en heb al een aardige lijst met dingen die ik zou willen veranderen als het mijn dagelijkse auto zou worden, om het nuchter te zeggen, hij is minder goed dan ik dacht.

Motor en bak doen het echt goed, daarover geen twijfel. Remblokken en een setje frissere voorbanden had ik al ingecalculeerd, maar daar komen nu een paar draagarmen (fuseekogels zijn hoorbaar) en een setje frisse voorschokbrekers bij. Samen eigenlijk al too much, want daarna blijft het nog altijd een auto met behoorlijk wat roestplekken, mooi issie niet.

Als ik het verstandig aanpak dan gooi ik er alleen benzine in en hou ik de remblokken in de gaten, leeglopen op een E38 is een fluitje van een cent. Als tijdelijk speeltje voor de zomer is hij echter prima, je kan er zo mee op vakantie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #7899  door Theo
 
Oh ja...

Zoals iedereen wel zal weten is bij mij alles te koop, als ik een paar centen kan verdien aan de auto dan neem ik zonder problemen weer afscheid.

Quitte spelen is op dit moment natuurlijk nog geen optie, dan blijf ik gewoon met de auto 'spelen'. Maar mocht iemand er zo rond de 1500 euro voor over hebben, dan is hij welkom. met een setje remblokken en twee frissere voorbanden zou je dan naar Spanje kunnen op een manier zoals je nog nooit hebt gedaan.

- Airco is ijskoud
- Cruise Control werkt perfect
- Alle electronica werkt
- Motor en bak prima in orde
- Jaartje APK
- 286 PK 8-)
 #7904  door Dimitri
 
Dimitri hou je in, Dimitri hou je in.....
 #7905  door Dimitri
 
Hoe zouden mijn throwing stars hieronder staan? 8-)
 #7906  door ivo
 
Leuke wagen in dat blauw ook. Wel jammer dat ze het velours hebben vervangen voor zwart leder...
Lijkt wel een beetje op mijn ex-740, al was die orientblauw.

Ik zou gewoon ff aankijken wat er nog meer boven water komt, en anders met wat gebruikte delen als schokdempers misschien de ergste zaken oplossen.
 #7907  door ivo
 
Dimitri schreef:Hoe zouden mijn throwing stars hieronder staan? 8-)
Je bedoelt 20 inch Alpina's :D
 #7908  door Jgpeggeman
 
Dimitri schreef:Hoe zouden mijn throwing stars hieronder staan? 8-)
heel ielig! De bandhoogte van een e38 is namelijk een stuk groter als bij een e34... Wil je dik gaan, moet je inderdaad naar minimaal 18+ inch
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7