Zeker weten Cees, maar ik hou de hand nog even stevig op de knip wat deze auto betreft. Het is qua aanschaf een auto waar ik geen buil aan kan vallen, maar iedere investering kan de weegschaal om doen slaan en dat wil ik voorkomen.
Ik ben zo langzaam maar zeker de auto aan het verkennen en inventariseren en heb al een aardige lijst met dingen die ik zou willen veranderen als het mijn dagelijkse auto zou worden, om het nuchter te zeggen, hij is minder goed dan ik dacht.
Motor en bak doen het echt goed, daarover geen twijfel. Remblokken en een setje frissere voorbanden had ik al ingecalculeerd, maar daar komen nu een paar draagarmen (fuseekogels zijn hoorbaar) en een setje frisse voorschokbrekers bij. Samen eigenlijk al too much, want daarna blijft het nog altijd een auto met behoorlijk wat roestplekken, mooi issie niet.
Als ik het verstandig aanpak dan gooi ik er alleen benzine in en hou ik de remblokken in de gaten, leeglopen op een E38 is een fluitje van een cent. Als tijdelijk speeltje voor de zomer is hij echter prima, je kan er zo mee op vakantie.