Hallo,
Na een bijna een jaar wikken en wegen Heb ik besloten om de E34 540i aan te gaan pakken. Ik heb zo gezegd een klein mazzeltje gehad. Meer kan ik er even niet over kwijt.
Maar goed nu even over de werkelijke vraag. Sedert de aanschaf in 2010 lekt de motor aan de achterzijde olie. Ik vermoed dat dit de achterste krukas kering is. Aangezien er een flinke restauratie gaat aankomen (ja ondanks de 520.xxx die er nu op staat.) ga ik de motor er uit nemen.
Wanneer ik de automaat er af heb en vliegwiel. Zijn er nog specifieke zaken waar ik op letten moet?
Mogelijk zijn er hier mensen die het eerder gedaan hebben.
Na een bijna een jaar wikken en wegen Heb ik besloten om de E34 540i aan te gaan pakken. Ik heb zo gezegd een klein mazzeltje gehad. Meer kan ik er even niet over kwijt.
Maar goed nu even over de werkelijke vraag. Sedert de aanschaf in 2010 lekt de motor aan de achterzijde olie. Ik vermoed dat dit de achterste krukas kering is. Aangezien er een flinke restauratie gaat aankomen (ja ondanks de 520.xxx die er nu op staat.) ga ik de motor er uit nemen.
Wanneer ik de automaat er af heb en vliegwiel. Zijn er nog specifieke zaken waar ik op letten moet?
Mogelijk zijn er hier mensen die het eerder gedaan hebben.
De 540i staat geschorst. rij nu een 728ia met bijna 530.000 km er op. De 540 gaat worden aangepakt. Zodra het feest gaat beginnen volgt er een verslag.