E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #8087  door danny-ex-touringE34
 
Hoi mensen. Op andere forums heb ik reacties gelezen en foto's gezien van deze meet. Heb geen E34-ers op een foto gespot. Is er iemand met een E34 geweest of valt dit type buiten de ' sharknose' ? Groeten, Danny
 #8089  door Coach
 
En E34-ers gaan sowieso zelden of nooit naar meetings... Behalve ik dan.
 #8090  door raymondw
 
De volgende flyer laat zien wat de primaire doelgroep van de sharknose meeting is.

Afbeelding

Dus alles vanaf de E30 valt daar (helaas) niet onder, maar met een dergelijk grote doelgroep moet de organisatie wel af-kaderen, immers er waren gisteren meer dan 300 auto's en het zat gewoon vol. En als je dan de andere modellen toelaat, krijg je meteen een heel ander evenement. De Z8 was een uitzondering, maar gezien de zeldzaamheid en waarde van die auto is dat niet meer dan logisch.

Dat neemt niet weg dat eigenaren van jongere BMW's niet welkom zijn. Dat zijn ze zeker, we zijn immers allemaal liefhebbers. o weet ik zeker dat de hele mooie M5 touring uit 1995 van Martijn, de voormalige persauto van BMW NL (Avus blauwe E34 M5 3.8), de prachtige Duitse Alpina E34 B10 3.5 en mijn eigen 1990 E34 M5 3.6 zeker meer mensen zijn opgevallen. En dan heb ik het niet eens over de C6 Corvette, de prachtige W126 500SEC van Robert, e.v.a, diverse M3's (E36 en E46). Bovendien mochten ook de jongere auto's (tegen betaling) gebruik maken van dezelfde activiteiten (vermogens-meetbank, A/C vul-service e.d). Met name de vermogensmeetbank sessies was de hele dag wel wat te beleven en bij tijd en wijle zelfs spectaculair.

Dus al met al, voor de liefhebber was er genoeg te zien, te doen en te beleven, ook voor de niet sharknose eigenaren, tenminste als je daarvoor openstaat.
 #8099  door Graad
 
Ik heb bij elke jongere bmw stilgestaan,want buiten t terrein stonden mooie( zowel niet mooiere als op t terrein)
Die Duitse alpina b10 was inderdaad suoermooi.de e30 was ook goed vertegenwoordigt op t buiten terrein.

Mvg graad
 #8106  door Bart Jansema
 
Ik was er ook met mijn e39 Titan Silber maar deze stond buiten het terein voor de rij met loodsen
 #8118  door danny-ex-touringE34
 
Bedankt voor jullie reacties, heb weer wat geleerd wat betreft de 'sharknose'. En, ja , de foto's waren natuurlijk van het 'sharknose terrein', dan geen E34-ers en anderen te zien, natuurlijk. Groeten, Danny