E34Forum.nl

#29044  door Peter de ganck

De display en aanverwanten viel weg, behalve de toerenteller gaat ... binnen Afbeelding[/img][/img][/img]gedaan voor herstel ... maar nog steeds hetzelfde ?
Een andere gekocht en geplaatst, maar nog steeds hetzelfde ... batterij is perfect 12.70V en alternator 14.1V dus ok ook, maar als ik de batterij aankoppel brand het lichtje van de batterij steeds en blijft branden, maar gaat uit als de auto draait.
Ten einde raad, alle zekeringen gecontroleerd ... het enige wat ik ook raar vind zie foto, als de wagen stil leg blijven die 2 ronde Bosch Relais in het midden van de foto
1000021831.jpg
1000021831.jpg (757.63 KiB) 45 keer bekeken
lawaai maken en zijn ook warm , dus koppel ik de batterij weer af ! Weet iemand hier waartoe deze dienen of wat deze precies moeten doen ? Alvast bedankt voor dit mooie forum en hopelijk kan iemand mij hier verder helpen ...
Mvg, Peter
 #29045  door Gert

Met die twee ronde relais bedoel je de kachelkraan.
Die regelen warm en koud water voor binnen.
Als je de kachel helemaal uitschakelt, dan doen ze niets meer, tenminste niet bij de mijne.

Verder is je tekst niet heel duidelijk te lezen. Dus je probleem is ook niet heel duidelijk, maar dat kan aan mij liggen.